sobota, 30 września 2023

Wrześniowa Pascha 2023-2024

Jak w tytule: dzisiaj post z jedną bardzo prostą zawieszką - jajkiem. Dlaczego tak? Bo czułam w tym miesiącu przesyt szycia (nie wiem jak u Was, ale ja co chwilę muszę mężowi czy synowi coś cerować, łatać) i po prostu brakło mi sił do większego wysiłku. Na robienie kartek czy haftowanie też nie miałam inwencji, więc jest prościuteńka zawieszka, jednak cieszy mnie ona, bo ciągle mi brakuje zawieszek na ozdoby wielkanocne. 

Praca powstała do zabawy Pascha 2023-2024 u The Primitive Moon.


I niestety dzisiaj to tyle. Liczę, że dzisiaj uda mi się wyspać :) Dobrej nocy wszystkim.

15 komentarzy:

  1. Dość spore wyprzedzenie :) ja się zabieram właśnie za ozdoby bożonarodzeniowe... ale w sumie czas leci szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przypomniałam sobie o zazdrostkach na Komunię. A miało być tyyyle czasu. Także do maja mam co robić. Dobrze, że jedna już zrobiona.
    Dużo sił życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zawieszka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło całkiem fajniutkie jajko. :)
    Czasami tak jest, że pewne prace wymagają odskoczni, bo przesyt nie daje przyjemności w tworzeniu.
    Jak odpoczniesz, to chętnie sięgniesz do ulubionych działań.
    Napisz do mnie maila.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to jajo , jest praca i to najważniejsze a zdrowie ważniejsze od rękodzieła, więc śpij ile musisz .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczko urocze, Kasiu.
    Życzę dobrego wyspania się 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne zawieszka! Ja póki co myślę o ozdobach halloweenowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna taka zawieszka -jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace, zawieszka w pięknej, nietypowej, jak na Wielkanoc kolorystyce... super! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zawieszka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Takcie proste prace też cieszą, a Twoje jajeczko jest takie równiutkie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna zawieszka, wzorem przypomina prawdziwą pisankę. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pisz , że to ,,tylko tyle,, ale aż tyle! Najważniejsze, że jesteś i działasz, czasami na więcej nie ma możliwości... dziękuję, że jesteś ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne filcowe jajeczko powstało.

    OdpowiedzUsuń