sobota, 21 października 2023

Podsumowanie 29.09-21.10.2023 – Pascha 2023-2024

Zanim przejdę do podsumowania czytelnictwa itp., to wysyłam moje kartki resztówkowe wielkanocne do zabawy u The Primitive Moon: Pascha 2023-2024:



Banerek:


U mnie, można by rzec, że od połowy września, gdy gościłam u siebie na grillu znajomych z serwisu Biblionetka.pl, zaczął się sezon gościn 😊 Uwielbiam gości, jednak od kiedy przeprowadziliśmy się na Jurę, to tych gości bywało u nas niewielu (z pominięciem tych, którzy u nas zamieszkali na jakiś czas). Hihi, teraz to nadrabiamy. Jednak to też przekłada się na mniejszą ilość czasu, ale co tam!

W 3 pierwszych tygodniach października przeczytałam kilka książek:

- Fred, pogromca suszy (Kosmowska Barbara) – urocza książka o psie, który chce ratować świat/ środowisko naturalne.

- Pestki winorośli i trzy jabłka: Reportaże z podróży do Gruzji i Armenii (Sawicki Marcin) – no nie zachwyca ta książka, szczególnie gdy jest się po lekturze Mellerów.

- Darowane kreski (Papuzińska Joanna) – autobiografia napisana z myślą o dzieciach. Wszystko napisane szczegółowo, ale prostym językiem i bez zbędnych dłużyzn.

- Hotel Winterhouse (Guterson Ben) – całkiem ciekawa książka dla młodszej młodzieży.

- Nim złote włosy zmarłym ścinać zaczęto (Bradley Alan) – nadal kocham Flawię i jej zmysł do różnych mikstur i wplątywanie się w zagadki kryminalne.

- Zakazana psychologia: O cnotach, przywarach i uczynkach małych wielkich uczonych (Witkowski Tomasz) – za to ta pozycja okazała się bardzo ciekawa, a rozdział o Zimbardo i jego eksperymencie po prostu okazał się szokujący.

- Geografia szczęścia (Weiner Eric) – dla mnie książka okazała się zawodem. Czytałam już coś podobnego, więc nie było to dla mnie nic nowego. Na dodatek książka jest napisana jak dla mnie zbyt monotonnie.

Wypożyczyłam:



Mam nadzieję, że weekend mija Wam spokojnie i w zdrowiu. Do kolejnego razu!

16 komentarzy:

  1. Kasiu, bardzo podobają mi się Twoje karteczki, takie delikatne, pełne uroku. i Podziwiam wynik czytelniczy.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój dwumiesięczny dorobek czytelniczy ogarnęłaś w trzy tygodnie - podziwiam i gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super te kartki co do książek to ostatnio mam brak weny do czytania, lub książka nie ta ale tak już mam że jak coś zaczynam to i kończę. Nie mam już małych dzieci a wnuków jeszcze nie mam to i bajek nie czytam. Mało tego mam tyle swoich książek że nie widzę potrzeby zapisywania się do Biblioteki, muszę najpierw ogarnąć moje wszystkie. Podziwiam Cię od dawna za Twoje czytelnictwo, mnie tam do Ciebie daleko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiało wiosną w środku jesieni... oczywiście od Twoich pięknych karteczek:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta, w świecie rękodzielniczym nic się nie zmarnuje ;).

    Jak zawsze sporo książek przeczytałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki stworzyłaś I jak zawsze stosik przeczytany i niezły stosik do przeczytania zapowiada się ciekawie To u Ciebie Kasiu nie chce mi przyjąć komentarzy dziś z tel Beata T pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki i ciekawe książki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tego typu książki! Chyba mamy podobny gust czytelniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam kreatywną osobę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Zakazana psychologia" przykuła moją uwagę. Chyba kupię i przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze miło kogoś gościć <3 Prześliczne te karteczki, szczególnie ta z zajączkiem. Z podanych tytułów niczego nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za Twój udział w zabawie i karteczki które na nią przygotowalas 🙂 mam nadzieję, że kiedyś trafią do osób miłych Twemu sercu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki wielkanocne przeurocze. Dziękuję za ciekawe polecajki czytelnicze. Zapisałam tytuły.

    Kasia Dudziak, Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń