niedziela, 30 października 2022

Krótka notka i zabawa Pascha 2022-2023

Dzięki temu, że dzisiaj miałam cały dzień tylko dla siebie, udało mi się przysiąść do komputera, aby wrzucić nowy post. 

Mimo, że dzień miałam wolny, to jednak jak to ja i moje adhd, musiałam zająć się wieloma rzeczami, które odkładałam w czasie (jak kolejne porządki w szafach). 

Szybciutko pochwalę się wypożyczonymi książkami (niektóre już zdążyłam przeczytać):

Prace na zabawę u The Primitive Moon - Pascha 2022-2023. 

Udało mi się wykonać trzy malutkie zawieszki, bo na jakiś czas mam dosyć haftowania i musiałam zająć się jakąś inną techniką tworzenia ozdób.




Pozdrawiam serdecznie :)

23 komentarze:

  1. Super zawieszki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że te książki to bilans przeczytanych tego miesiąca 😊 dziekuje za udział w zabawie, jak widać wielkanocne drobiazgi są nie tylko urocze ale mozna je szybko wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne filcowe uszytki :-) Stosik książek jak zawsze u Ciebie imponujący :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszki są śliczniutkie. Dobrze, że zmieniasz techniki. Wówczas prace są o wiele ciekawsze i różne.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zawieszki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. zawieszki Kasiu urocze, imponująca kupka ksiażek do przeczytania, ja skończłam tą od Ciebie bardzo mi sie podobała. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zawieszki, a kurczak z serca rewelacja... Pokaźny stosik książek, Bralczyk - Ogórek - ciekawa jestem Twojej opinii. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba każda kobieta jak ma wolny dzień, to nadrabia sprzątanie hihi.

    Ooo, spory stosik przytachałaś z biblioteki :).

    Fajne zawieszki. Zwłaszcza kuro-serce :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, urocze te zawieszka, zwłaszcza serduszko - kurka wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam ciepło
    Małgosia x

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo czytasz , trzeba jakoś ten wolny czas dzielić niestety. Zawieszki wyszły Ci rewelacyjne na pewno powstały szybciej niż haftowane !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zawieszki :) Kurka zrobiona z serca wpadła mi w oko :) I brawo za czytelnictwo, jesteś niesamowita.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu imponująca liczba przeczytanych książek, normalnie aż mi wstyd bo ja prawie nie mam czasu na czytanie:( A bardzo to lubię. Filcowe zawieszki pelne uroku, kolorowe i radosne 😍
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urocze te zawieszki. Super, że rozkładasz sobie w czasie ozdoby na kolejny rok dzięki blogowym zabawom.
    Stosik książek - bajeczka! Miłego czytania, tych pozycji które są nie ruszone.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekaj czekaj- wróć jak to przeczytać, kiedy, gdzie haha Kasiu taki stosik imponujący wynik zważywszy, że coś mi ostatnio litery się nie kleją - jesteś niesamowita w pochłanianiu książek :))) Prześliczne ozdoby stworzyłaś buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne są te zawieszki, to takie oryginalne ozdoby świąteczne. Stosik książek jak zawsze imponujący:) Serdeczności Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czekam już z niecierpliwością na taki dzień dla siebie. Z różnych względów za chwilę nastąpią i poszaleję z porządkami i lekturą mam nadzieję też.
    Filc bardzo lubię. Od kilku lat przemierzam się do ornamentów do Drzewa Jessego właśnie z filcu, ale życie mnie pokonuje. Twoje zawieszki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jestem pod wrażeniem stosu książek, jaki wypożyczyłaś. U nas można maksymalnie 10, a i tak teraz większość z nich to w moim przypadku książki potrzebne na studia, więc za bardzo nie mam się czym chwalić. Urocza jest ta zawieszka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To się nadźwigałaś ;) Spory stosik. Ja ostatnio maks 4-5 książek wypożyczam, jakoś więcej nie przeczytam. Zawieszki urocze:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosik książek jak zawsze imponujący - miałabym czytania na trzy miesiące :-) Zawieszki bardzo fajne, zwłaszcza kurka jest urocza. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Okazały stos książek. Przyznam się że pozyczylam w październiku cztery książki z biblioteki i oddalam je nieruszone.

    OdpowiedzUsuń
  21. Imponujący stos czytelniczy. Zawieszki super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace, a i stosik książeczek też zacny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale tu książek. Fajne tytuły :) Śliczne rzeczy zrobiłaś :)

    Uściski :) Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń