środa, 19 października 2022

Podsumowanie 10.10.2022-19.10.2022

Niby tylko 9 dni minęło od ostatniego wpisu, a tyle się wydarzyło. Co prawda zbyt szczegółowo tutaj nie zapisuję swojego życia osobistego, ale pochwalę się, że udało mi się w końcu uporać z urzędowymi sprawami dotyczącymi córki. Poza tym synek robi postępy w nauce (edukacja domowa wg zasad M. Montessori przynosi pierwsze efekty). W weekend udało mi się spotkać ze znajomymi poza domem. Podsumowując: jestem naprawdę zadowolona :)

A teraz pokażę zaległe kartki świąteczne i prezent od Czarnej Damy i zakupy i wypożyczanki. Przygotujcie się na sporo zdjęć :)






Prezent od Lidzi:




i jeszcze książka Dom Jedwabny, słodycze i kilka innych przydasiów, ale dzieci mi porwały zanim zdążyłam zrobić zdjęcie.

Moje zakupy:



Pożyczanki:


Przeczytane przeze mnie:

- Wypominki (Siedlecka Joanna) - krótkie artykuły o znanych osobach, np. Tyrmandzie, Kisielu czy Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej.

- Miłość i inne nieszczęścia (Bourdeaut Olivier) - ech, ta książka na pewno ze mną nie zostanie.

- Roślinkowa książka (Salamon Anna, Krzanik Alicja) - troszkę się zawiedliśmy, bo mimo pięknej szaty graficznej i wierszyków, zbyt mało dla nas samych informacji o roślinach.

- Znikająca łyżeczka: Dziwne opowieści chemicznej treści (Kean Sam) - jeżeli ktoś nie lubi chemii, to po lekturze tej książki jest nadzieja, że polubi. Wszystko ciekawie, prosto opowiedziane z przykładami i anegdotami.

Na dzisiaj wystarczy. Następnym razem pokażę książki wypożyczone w bibliotece.

Pozdrawiam ciepło i życzę zdrowia.

19 komentarzy:

  1. Super że udało Ci się spotkać ze znajomymi i odstresować, czasem jest to potrzebne jak rybie woda!!
    Książek Twoich nie czytałam, do biblioteki też żadnej nie należę. Prezent od Lidzi rewelacja , ona zawsze koleżanki obdaruje hojnie . Kartki i zakupy Twoje rewelacja, będzie się działo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie, że miałaś udanych kilka dni. Ja też po załatwieniu różnych spraw czuję zadowolenie.
    Zainteresowała mnie książka o życiu średniowiecznej rodziny, napisz coś o niej po przeczytaniu.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę następnych udanych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki i świetny prezent! Sprawy urzędowe - brrr... nie lubię, czasami trzeba stoczyć prawdziwą batalię, dobrze, że się z nimi uporałaś:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczna przesyłka. Lidzia to prawdziwy święty Mikołaj działający przez cały rok. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło czytać, że wszystko Ci się poukładało :) Piękne karteczki! Ja póki co mam mało czasu na czytanie, ale mam nadzieję, że nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezencik dostałaś Kasiu no i wspaniałości nabyłaś :) Wspaniale że udało Ci się sprawy swe poodmykać to zawsze jeden spokój który nerwów nie szarpie, powodzenia w edukacji :) I zaczytanej jesieni Ja szwajkę zaczęłam, ale nastrój prysł, czeka na chwile odetchnienia- dzięki za lektury :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, świetne kartki! Zakupy to coś co zawsze cieszy :-) a podarunki od Lidzi są zawsze fantastyczne :-)
    Uściski posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się Kasiu, że miałaś dobry tydzień:) Prezent wspaniały a karteczki pełne uroku. Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu fajnie, że miałaś udany tydzień, bo to dodaje skrzydeł i energii na kolejne dni :). Super prezent i udane zakupy. Bardzo ładne karteczki!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że tydzień udany i towarzysko i w sprawach życia codziennego😃 Śliczne kartki a od Lidzi przydasi ogrom, będzie co robić. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za paczuszkę z nagrodą. Post dziś u mnie na blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak wyrwać się z domu i choć na chwilę oderwać się od codzienności, prawda? Chociaż czytanie też jest taką ucieczką. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile cudowności:) I karteczki i prezent i różne książki. Ta o nerwicy to coś dla mnie ;) Ciekawa jestem co wyczarujesz z tych ślicznych papierów.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że spotkało Cię tyle przyjemności :).

    Zrobiłaś bardzo fajne kartki :).

    Dostałaś mega pakę od Lidki. Super :).

    Jak zawsze sporo przeczytałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie dużo sie u Ciebie dzieje. Piękne prace i super prezenty. Zakupy też udane.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że wszystko u Ciebie idzie ku dobremu. Sprawy załatwione edukacja przynosi rezultaty a do tego jeszcze udane spotkania i prezentu. Będzie się tworzyło :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla nas blog to swoistego rodzaju pamiętnik i tak przynajmniej ja będę go traktować. Miał być historią moich prac ale stwierdziłam, że bedzie czymś wiecej, pamięć łata figle a to co w necie nie zginie 😊 .
    Najważniejsze że idziesz do przodu i załatwisz pozytywnie swoje sprawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń