piątek, 11 grudnia 2020

Kartki świąteczne

Dzisiaj krótko i na temat. Niestety nie mam daru (i tylu wspaniałych przydasi) do robienia kartek. Jednak bardzo chciałam spróbować zrobić najprostsze, żeby zachęcić synka do zrobienia jakiś dla dziadków. I udało się, bo synek z dużym zadowoleniem wybrał sobie naklejki, kolory kartek, nożyczki itp. i powstały jego pierwsze karteczki. Ma 4 latka, więc kartkę ja wycięłam i przyklejałam taśmę czerwoną z napisem :)


Moje kartki są dość proste, ale nawet spodobała mi się zabawa i jak będę miała jakiś mniejszy hafcik, to spróbuję zrobić inną kartkę.


Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam spokojnego weekendu.


28 komentarzy:

  1. Kasiu, bardzo podobają mi się Wasze kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Synuś jest zachwycony różnorodnością naklejek :)

      Usuń
  2. Piękne są. Tym bardziej, że robione od serca. I fajnie, że Synek się zaangażował.
    Dobrego twórczego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. W czasie przygotowań do świąt łatwiej dziecko zachęcić do prac plastycznych. Wręcz sam się do nich wyrywa.

      Usuń
  3. Tworzenie karteczek wciąga :) Dla dzieci to też na pewno fajna zabawa. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Wciąga. Bardzo podoba mi się taka zabawa. Co prawda nie mam do tego żadnego sprzętu, nawet gilotyny do papieru, ale dajemy radę :)

      Usuń
  4. Wspaniałe kartki i super zabawa a pomysły same na inne powstaną 😊😊😊
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły lęgną się w głowie. Hihi, tylko brak czasu troszkę mi doskwiera.
      Buziaki

      Usuń
  5. No proszę jednak robienie kartek jest zaraźliwe. Jak na debiut to bardzo udane. A te synka extra jak na 4 latka, będą z niego ludzie :-) To może wystartujesz w 2021 w mojej zabawie kartkowej, serdecznie zapraszam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu planuję wziąć udział w zabawie Twojej, bo nieważne, że Wasze kartki są pełne ślicznych elementów i po prostu ładniejsze - liczy się zabawa i motywacja! :)

      Usuń
  6. A mnie bardzo podobają się Wasze kartki! I liczy się to, że w ogóle je zrobiliście, od serca :)). Brawo Wy!!:))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku spróbowałam kilku nowych rzeczy, od których stroniłam, a teraz chyba będę się w tym rozwijać lub tym się bawić. Dużo mamy frajdy z synkiem ze wspólnych zabaw i prac plastycznych. Nie sądziłam, że mój mały urwis tak polubi klejenie, wycinanki itp.
      Buziaki

      Usuń
  7. Mnie się podobają, ta z choinką jest bombowa! Twój synek to zdolny smyk, chyba ma dryg po mamie... Buziaki dla Was i spokojnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synuś robi duże postępy. Najpierw nie chciał kolorować, teraz ładnie już trzyma kredkę, koloruje wszystko co jest na kartce. Naklejki kocha, wszelkiego rodzaju wycinanie też. Dlatego staram się dawać mu różne materiały, żeby się nie znudził :)
      Uściski

      Usuń
  8. No to Kasiu rośnie Ci konkurencja:) Karteczki są niezwykle urokliwe i z sercem wykonane.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mały łobuziaczek sam wybierał sobie na kartki wszystko, hihi i z zabawnych pobudek są akurat bałwanki i pingwiny :)
      Uściski

      Usuń
  9. Piękne karteczki:-)) Fajnie jest tak z dzieciakami karteczki robić. Uwielbiam ten przedświąteczny czas:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że z synkiem mam teraz o wiele więcej możliwości i czasu na spędzanie wolnych chwil przy pracach plastycznych. Jednak wolny zawód daje wolność :)
      Buziaki

      Usuń
  10. Karteczki bardzo sympatyczne :) I powiem ci szczerze, że lepiej wyglądają niż moje pierwsze he,he...
    Ja też zazwyczaj mało co mam do tworzenia karteczek a i tak zabawa papierkami wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, czyli rozumiesz moją nagłą fascynację :)

      Usuń
  11. Pierwsze koty za płoty i karteczki całkiem udane. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Wam wyszły te kartki, zwłaszcza ta z choinką na tle desek jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej jestem zadowolona i rzeczywiście wyszła całkiem zjadliwie :) na dodatek lubię drewniane motywy, choćby nadrukowane, więc tym bardziej podoba mi się ona.
      Buźka

      Usuń
  13. Bardzo lubię proste, eleganckie kartki! Twoje są idealne! Pozdrawiam ! Zdrowych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również życzę zdrowia i pogody ducha.

      Usuń
  14. Cudowne są te Wasze karteczki, Kasiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń