środa, 16 grudnia 2020

Podsumowanie drugiego tygodnia grudnia 2020r.

 W zeszłym tygodniu nie szalałam ani z porządkami, ani z gotowaniem. Za to z synkiem co chwilę coś malowaliśmy, kolorowaliśmy, kleiliśmy. Jestem bardzo zadowolona z jego chęci do tworzenia różnych ozdób, karteczek. Tym bardziej, że to taki ruchliwy czterolatek, który najchętniej wywijałby fikołki na łóżku i skakał na trampolinie (hihi, co oczywiście robi najczęściej po południu). 






Udało mi się uszyć w kilka chwil maleńką zawieszkę-choineczkę


Nabytków też nie odnotowałam zbyt wiele w zeszłym tygodniu



Niestety w piątek zaczęłam się źle czuć i kilka dni zleciało mi w łóżku na nic nierobieniu. Synek dotrzymywał mi trochę towarzystwa. Buzia mu się nie zamykała, a pytania leciały jedno za drugim. Teraz rozumiem co rodzina miała na myśli przezywając mnie jako malucha Hanką Bielicką :)

Ściskam wszystkich mocno i pozdrawiam serdecznie. 

25 komentarzy:

  1. Jakie śliczne prace zrobił Twój kreatywny synek, Kasiu. I Twoja choineczka bardzo mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego skupienie przy wykonywaniu tych prac bardzo mnie rozczuliło :)

      Usuń
  2. Zabaw z synkiem bezcenne , a zakupy, no cóż my rękodzielniczki umiaru nie mamy tym bardziej gratuluję, że potrafiłaś się ograniczyć.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca roku nie planuję już żadnych zakupów rękodzielniczych, ani książkowych. Hihi, wystarczy na ten rok :) Za to w przyszłym na pewno coś kupię, bo już mam całą listę i książek i przydasi...
      Uściski

      Usuń
  3. Żywy skarb masz w domu, ruchliwy i gadatliwy, czyli oczy woków głowy i głowę trzeba mieć pełną pomysłów haha ale jak widać chętny do współpracy czyli super jest :)) Świetne nabytki których nigdy dość :)
    pozdrawiam i buziaczki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, oczy wokół głowy i podzielność uwagi - niezbędne cechy przy takim maluchu :)

      Buziaki Beatko

      Usuń
  4. Ależ cudny kolor włosów ma Twój synek :-) Zdrówka Kochana!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już ściemniały - miał praktycznie białe. Teraz ma blond jak tatuś i siostra :)
      Dziękuję, uściski Kasieńko

      Usuń
  5. Czas spędzany na wspólnym tworzeniu jest najlepszy:-))
    Pięknych przygotowań do Świąt Wam życzę:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) Teraz u nas dużo się dzieje i to też jest fajne przed świętami, że jest nawarstwienie dobrych i ciekawych rzeczy.
      Uściski

      Usuń
  6. Mam nadzieję Kasiu, że czujesz się już lepiej:)
    Twój maluszek wspaniale sobie radzi z rękodziełem, to niezwykłe u 4 latka. Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się lepiej, ale niestety jeszcze nie wyzdrowiałam do końca. Ale już nie muszę leżeć w łóżku, a to też już dużo :)
      Mój maluch radzi sobie całkiem nieźle z niektórymi pracami plastycznymi. Jednak to co go nie interesuje, to odrzuca od razu. Hihi, ale czasem później próbuje. Dlatego nic na siłę :)
      Buziaki Ewo

      Usuń
  7. Zawieszki piękne, skupienie chłopca niesamowite :-)

    Gdy moja siostrzenica była w wieku Twojego Synka, przez mojego ojca była nazywana radyjkiem, bo nie dość, że mówiła dużo i szybko, to jeszcze donośnym głosem, który odziedziczyła po swoim tacie.

    Polecam klej Magic w plastikowej tubce z aplikatorem - ten w blaszanej zawsze mi wyciekał lub otwierał się z tyłu.

    Pozdrawiam i życzę zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam, że ten klej jest też w plastikowej tubce - na pewno się rozejrzę, bo ten nam się wylewa.
      Uściski

      Usuń
  8. Kreatywnie upłynął Wam tydzień. Czas spędzony z dzieckiem to bezcenne chwile, które kiedyś zaprocentują na jego korzyść. Świetne choineczki, mam nadzieję, że czujesz się już ok? Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam, bo czuję się lepiej :) chociaz dopadła mnie migrena - dałam radę spędzić i tak miły dzień :)
      U synusia już widać postępy, bo lepiej trzyma kredki, bardziej precyzyjne ruchy potrafi nimi wykonać - jestem dumna z niego.

      Buziaki Aniu

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że czujesz się lepiej.
    Jakie zaangażowanie u Synka i efekt. Fajnie, że lubi takie prace plastyczne. Takie własnoręczne ozdoby cieszą najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przechowuję wszystkie jego prace :) Uwielbiam patrzeć jak się zmieniają jego rysunki.
      Buziaki

      Usuń
  10. Piękne ozdóbki zrobiliście z synkiem(talent ma chyba po mamusi). Mam nadzieję, że ze zdrowiem już lepiej :).

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się szaleć, ani nawet dłużej stać w kuchni, ale nie jest źle.
      Dziękujemy Karolinko, uściski

      Usuń
  11. Święta jeszcze trwają więc życzę Ci aby były spokojne i zdrowe a Nowy Rok niech przyniesie tylko dobre rzeczy a Boża Dziecina niech Cie obdarzy radością i pokojem na cały Nowy Rok, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ozdoby z synkiem poczyniłaś, jak moje dzieci były małe to uwielbiałam się z nimi bawić w produkcję takich cudeniek😊 Zawsze sprawiało mam to bardzo dużo radości, a takie chwile spędzone z dzieckiem są bezcenne!
    Miłego wieczornego świętowania To nie życzę, niech Nowy rok przyniesie tylko piękne i słoneczne dni, zdrówka i codziennej zwykłej radości 😊😊😊
    Serdecznisci ślę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciągle jeszcze trwa ten świąteczny czas więc życzę wspaniałego świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń