piątek, 2 października 2020

Podsumowanie czytelnicze - wrzesień 2020r.

Dawno nie miałam tak szalonego miesiąca jak wrzesień. Potrafię sobie całkiem nieźle rozplanować czas i znaleźć na wszystko chwilę lub dwie. Tym razem wrzesień dał mi popalić i stąd większy wybór książek lżejszych. Książki, które polecam z tego miesiąca to: „Rdza”, „Tak dziś jemy” i „Dzika sprawiedliwość”. Nie trafiłam na żadną złą książkę i to cieszy 



U Czarnej Damy w wyzwaniu czytelniczym tym razem literki PRS

1. Agata Przybyłek: „Ja chyba zwariuję!”

P – Przybyłek

R ---

S ---

 

2. Agata Przybyłek: „Wierność jest trudna”

P – Przybyłek

R ---

S ---

 

3. Agata Przybyłek: „Kto by się spodziewał?”

P – Przybyłek

R ---

S – serce

 

4. Wiech: „Rodzina Mortusiaków”

P ---

R – Rodzina

S - sylwetki

 

5. Piotr Strzeżysz: „Makaron w sakwach”

P – Piotr

R ---

S – sakwy, sylwetka

 

6. Jakub Małecki: „Rdza”

P ---

R – Rdza

S - sylwetka

 

7. Bekoff Marc, Pierce Jessica: „Dzika sprawiedliwość: Moralne życie zwierząt”

P – Pierce

R ---

S ---

 

8. Tony Parsons: „Kroniki rodzinne”

P – Parsons

R ---

S ---

 

9. Zofia Krippendorf, Maria Pruszkowska: „Głowy nie od parady”

P – Pruszkowska

R ---

S - sylwetki

 

10. Maria Pruszkowska: „O dwóch wikingach i jednej wikingowej”

P – Pruszkowska

R ---

S – szalupa, sylwetki

 

11. Bee Wilson: „Tak dziś jemy”

P ---

R ---

S- sałata

 

12. Paul Theroux: “Głębokie Południe”

P – Paul

R ---

S – samochód, szosa, sylwetki

 

13. Piotr Marecki: „Polska przydrożna”

P – Piotr

R ---

S – szyba (na szybie 2 przyklejone kartki)

 

14. Agata Przybyłek: „Miłość i inne nieszczęścia”

P – Przybyłek

R ---

S - spodek

 

15. Phillips Tom: „Prawda”

P – Phillips

R ---

S – szympans

 

16. Tudor Daniel, Pearson James: „Tajemnice Korei Północnej”

P – Pearson

R ---

S - sylwetka


Życzę Wam udanego października i mocno zaczytanego :)

25 komentarzy:

  1. Tak dużo czytasz, że nigdy Cię nie dogonię ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dużo. Ale to nie o ilość chodzi. Chociaż przyznaję, że jak mam dużo fajnych książek na półce, to wolałabym poczytać niż sprzątać czy pracować, ale może wtedy by to mnie zmęczyło?
      Buźka

      Usuń
  2. Imponujący stosik :) do Małeckiego się zbieram, może w listopadzie się uda a Prawdę też wybrałam na wrzesień ale stanęłam za połową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Prawda" troszkę dla mnie jest przereklamowana. Większość tych faktów znałam, więc nie były nowością ani szokiem dla mnie. Małeckiego warto czytać, bo dobrze pisze. Chociaż ja od lat mam innych autorów na pierwszych miejscach podium :)

      Usuń
    2. To dla mnie te anegdotki są ciekawe bo ich nie znam, za to przy wnioskach i mechanizmach gdzieś odpływałam myślami. Ale doczytam. Daisy Jones czytaj naprawdę warto :)

      Usuń
    3. Dzięki Lidzi poszerzamy swoje listy czytelnicze :) Już sobie zapisałam Daisy Jones na swoją bardzo długą listę :)

      Usuń
  3. Wynik czytelniczy jak zawsze u Ciebie Kasiu imponujący :-) Jest w czym wybierać :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich misz maszów jak u mnie, coś idzie wybrać dla siebie do poczytania :) Chociaż czytający sf itp. niestety u mnie nie znajdą nic ciekawego.
      Uściski :) Udanego weekendu ;*

      Usuń
    2. Na tym polega urok wszelkich pasji :-) Każdy znajduje coś dla siebie i w tym się odnajduje... Tak samo jest z wyborem książek do czytania :-) Jest ich tak dużo, że niemożliwością jest przeczytać wszystko!

      Usuń
  4. O i widzę moją ulubioną Agatę Przybyłek , ale niestety do tych książek jeszcze nie dopłynęłam choć wszystkie jej mam :-). Podziwiam Cię bardzo za ta ilość. Hm.. albo wcale nie śpisz albo czytasz cały dzień :-) Dla mnie to porcja na 4 - 5 miesięcy. Brawo Ty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za to mam książkę Agaty Przybyłek z autografem w Jeszcze raz, a odkryłam to dopiero czytając. Bo książkę dostałam w prezencie niespodziance. Hihi.
      Czytam szybko i głównie w nocy.
      Uściski

      Usuń
  5. Kasiu, ale piękny wynik czytelniczy. Bardzo lubię Wiecha.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiech to moje tegoroczne odkrycie. Lubię go. Chociaż z poczuciem humoru bliżej mi do Guareschiego.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  6. Piękny wynik czytelniczy! Czytałam Małeckiego, uwielbiam A. Przybyłek, pozostałych nie znam, może coś zapiszę dla siebie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te powieści Przybyłek to są 4 części, które ściśle się łączą ze sobą. Przewidywalne, ale przyjemnie się czyta.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Piękny wynik Kasiu, jestem pod wrażeniem. Kiedyś też byłam takim "molem książkowym" ale teraz muszę oczy oszczędzać i nocne czytanie odpada. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie noc, to prawie wcale bym nie czytała. Chyba, że z synkiem książeczki dla dzieci. Miłego weekendu i spokojnego odpoczynku :)

      Usuń
  8. Niesamowity wynik czytelniczy. Gratuluję, Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino i kto to pisze :) Ale bardzo dziękuję :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  9. Pierwsze trzy propozycje mnie zaciekawiły :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dalszej części podsumowania jest 4 część tej serii: Miłość i inne nieszczęścia :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Przybyłek całą serie znam - Małecki ciągle czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że podobnymi ścieżkami literackimi podążamy. A próbowałaś Małgorzatę Wardę i Jane Green?

      Usuń
  11. Podsumowanie miesiąca u Ciebie Kasiu, jak zwykle robi wrażenie. U mnie wrzesień to jeszcze praca w ogrodzie, ale cieszę się już na dłuuugie jesienne wieczory z książeczką :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie ogród jeszcze czeka na przygotowanie go do zimy, a my teraz szykujemy już drzewa i ziemię na wiosnę. Uwielbiam ten rytm prac.
      Uściski :)

      Usuń