wtorek, 31 marca 2020

Podsumowanie czytelniczego marca - zabawa z Misiowy Zakątek


Podsumowanie zabawy u Czarnej Damy z Misiowego Zakątka

W marcu należało przeczytać książki, które posiadały:
W - imię lub nazwisko autora książki
D - tytuł
K - rzecz na okładce

1. Therese Bohman: „O zmierzchu”    

W ---
D ---
K – kobieta, kok









2. Aleksandra Michta-Juntunen: „Finlandia: Sisu, sauna i salmiakki”
W ---
D ---
K ----

3. Krystyna Boglar: „Stonoga” 

W ---
D ---
K – kurtki, kołnierz,









4. Stefan Zweig: „Dziewczyna z poczty” 

W ---
D – Dziewczyna
K – kobieta









5. Magdalena Witkiewicz: „Uwierz w Mikołaja” 

W – Witkiewicz
D ---
K – kokarda









6. Christine Feret-Fleury: „Dziewczyna, która czytała w metrze” 

W ---
D – Dziewczyna
K – kobieta, książka









7. Małgorzata Warda: „Dziewczyna z gór” 

W – Warda
D – Dziewczyna
K – kobieta









8. Milena Rachid Chehab: „Komu bije Big Ben” 

W ---
D ---
K – kamienice









9. PigOut: „Świnia ryje w sieci”
W ---
D ---
K ---

10. PigOut: „Dzienniki hejterskie” 

W ---
D – Dzienniki
K ---









11. Dorota Wójcik: „Cecylio, obudź się!” 

W – Wójcik
D ---
K – kobieta, kurtka









12. Tommy Wieringa: „Piękna młoda żona” 

W – Wieringa
D ---
K – kropla









13. Irena Kwintowa: „Dar Królowej Róż” 

W ---
D – dar
K – kwiat









14. Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński: „Pudełko z marzeniami” 

W – Witkiewicz
D ---
K – kokarda, kropki, kawa









15. Władysław Bartoszewski: „To, co najważniejsze” 

W – Władysław
D ---
K – kołnierz od koszuli









16. Gill Sims: „Dlaczego mamusia pije” 

W ---
D – dlaczego
K - kieliszek










I niestety to tyle. W tym miesiącu na kilku książkach się zawiodłam - szczególnie na tej ostatniej. Poza tym ciężko mi było się zebrać i do wszystkich napisać chociaż krótką notkę. Mam nadzieję, że w kwietniu będzie lepiej.
Dziękuję Lidzi za motywację i zabawę :)

23 komentarze:

  1. Wow, piękny wynik!Gratuluję!
    Kilku autorów znam, ale żadnego z tych tytułów nie czytałam. Też nie lubię pisać o książkach, dlatego fotografuję opis na okładce;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię sobie zostawiać kilka zdań, żeby można było do tego wrócić, gdy chcę sobie coś przypomnieć. Jednak ten miesiąc był zbyt trudny i po prostu nie miałam na to sił. Wiosna dla każdego alergika to męczący czas i niestety nie jestem wyjątkiem.

      Usuń
  2. Według mnie dużo przeczytałaś:) Jakoś nie trafiłam na tych autorów do tej pory.Czy poleciłabyś "Dziewczynę z gór"? Tytuł wydaje się ciekawy. Ja piszę notatki na blogu króciutkie,czasem też nie, za to na LC gdy mam czas to tam sobie uzupełniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna z gór jest rewelacyjna. Ja ogólnie bardzo lubię książki Gosi (może poza Czarodziejkami). Tak samo uwielbiam prozę Hanny Kowalewskiej, w szczególności cykl o Zawrociu - i to są jedyne książki, których nikomu nie pożyczam.

      Usuń
    2. Dziękuję za info:) Ja też od dawna nie pożyczam znajomym książek, kiedyś jak pożyczyłam "Idę-Musierowiczowej" to nie odzyskałam z powrotem :( Czasem się wymieniam sztuka za sztukę.

      Usuń
  3. I to "niestety" tyle? Kochana, to aż tyle! Jesteś niesamowita w ilości przeczytanych książek i nie do pokonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham czytać i mogłabym znacznie więcej :) Ale mój synuś uważa, że w ciągu dnia to jedynie jemu mogę czytać. Hihi

      Usuń
  4. na te niestety to i ja szeroko oczy otwieram haha.... jesteś niesamowita w ilości przeczytanych :) znam 2 Witkiewicz - lubie autorkę :) Warde z chęcią bym przeczytała, że ja o niej nie pomyślałam- może była w bibliotece ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed zostaniem mamą czytałam ok. 400 książek rocznie. Po prostu to jedno z najlepszych możliwych dla mnie sposobów na relaks.

      Usuń
  5. Twój czytelniczy wynik marcowy robi wrażenie! Ja wiem, że nie to najważniejsze i dobrze bo jesteś nie do pokonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i czytam sporo, ale nie do końca skupiam się na tym, żeby dobierać tak lekturę, żeby mieć 3 literki zaliczone. Mój humor ma duży wpływ na dobór książek.

      Usuń
  6. O kurcze. Widzę, że czytanie to po prostu Twoje życie ☺️Zazdroszcze tyle wolnego czasu na czytanie 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo wcale nie mam dużo czasu na czytanie. Ja po prostu krócej sypiam, bo potrzebuje trochę mniej snu niż większość. I przyznaję, że szybko czytam, chyba, że trzeba się mocniej skupić na treści...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. I to wszystko przeczytałaś w marcu? Wow! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponujący wynik :) Gratuluję :)
    Zainteresowałam się " Dziewczyną z gór ",dopiszę sobie do listy,chyba że odradzasz ...?
    Ja też jestem alergikiem z astmą,więc witam w klubie...Wiosna to przepiękna pora roku lecz można ją znienawidzić :(
    Serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny z pozostawionymi miłymi słowami :) Miej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam Dziewczynę z gór. Jeszcze tej autorki polecam: Nikt nie widział, nikt nie słyszał..., Środek lata, Ta, którą znam i Dłonie (ta jest dość specyficzna).

      Też pozdrawiam i życzę jak najmniej uciążliwych objawów alergii.
      Uściski.

      Usuń
  9. O matulu tyle książek w jeden miesiąc ??? Ty chyba je połykasz , albo umiesz czytać po całej stronie> Dla mnie nierealne. Gratuluję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czytam głównie nocami, a wtedy nie mogę nic szyć.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń