środa, 7 grudnia 2022

Podsumowanie 25.11.2022-06.12.2022

 Jest mi przykro, bo w listopadzie nie umieściłam i nie zrobiłam do końca nic z motywem wielkanocnym do zabawy u The Primitive Moon. Najpierw brak czasu, a później choroba. W sumie nadal jestem chora, ale czuję się już dobrze, więc coś pomału sobie dłubię. Na przykład uszyłam takiego oto kotka. Nie zauważyłam, że zdjęcie zrobiłam kiepsko (ogonek kotka odgiął się i wygląda jakbym krzywo przycięła filc), ale kotek już w drodze w świat, więc lepszego ujęcia nie będzie.



Poza tym czytałam, bo cóż innego można robić w łóżku pomiędzy drzemkami? Hihi, moje zwierzaki zapewne odpowiedziałyby, że można je głaskać, ale ja wybierałam raz książkę, raz zabawy z kotem i psem.

- Spójrz na mnie (Sparks Nicholas) - co ja mogę poradzić, nadal kocham Sparksa :)

- Esther the Wonder Pig czyli Jak dwóch facetów pokochało świnię (Jenkins Steve, Walter Derek, Crane Caprice) - taka prosta, krótka historia o zwierzyńcu. Do Durrella tej książce daleko

- Sklep "Pod dziewiątą chmurką" (Rice Luanne) - no cóż, rzadko płaczę nad książką, ale tutaj jakoś łza akręciła mi się w oku

- Maszyna do czytania (Koman Dorota) - poezja

- Szczęście małych rybek: Listy z Antypodów: O literaturze i nie tylko (Leys Simon) - ech, niby eseje, ale jakoś mnie nie porwały

- Życie średniowiecznej rodziny (Gies Frances, Gies Joseph) - troszkę momentami nudnawe i niestety na przykłądzie tylko jednego rodu, ale lektura warta chociaż przejrzenia

- Co gryzie weterynarza (Łebek Łukasz) - świetna lektura. Co prawda zwierzęta w naszym domu są od lat, ale i tak dowiedziałam się wielu ważnych rzeczy i jestem ostrożniejsza w zakupie dla nich zabawek czy jedzenia.

I  tym razem to na tyle. Życzę Wam zdrowia i spokojnych przygotowań do Świąt.

14 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny kotek, Kasiu. I jak zawsze piękny wynik czytelniczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny kotek, Kasiu. I jak zawsze piękny wynik czytelniczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kociak. :)
    Zdrówka życzę i

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dalszego czytania poza łóżkiem. :)
      Komputer mnie wyprzedza z wysyłaniem komentarzy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Kotek bardzo ładny, nic mu nie dolega :)
    Byłam ciekawa tego "Życia średniowiecznej rodziny", ale skoro piszesz, że nudnawe, to się nie będę napalać ;)
    Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek piękny, czytałam też Życie średniowiecznej rodziny, podzielam Twoją opinię, i rzeczywiście autorzy się nie postarali, na tyle materiałów źródłowych których jest pełno w tej epoce, książka na jednej rodzinie to nudne ;/ to jakby opowiadac o historii współczesnej rodziny na przykładzie sąsiada z pod 3. Zmarnowana okazja na fajną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje czytelnictwo, aczkolwiek leżąc w łóżku faktycznie niewiele poza czytaniem można zrobić.
    Zdrówka Ci życzę przede wszystkim bo ono najważniejsze!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu dużo zdrówka! Kotki są śliczne :).
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczy kociak wyszedł! Śliczny :) Ja też życzę Tobie spokojnych przygotowań do świąt. Świąteczną atmosferę uwielbiam, ale to szaleństwo w sklepach już nie koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy jest ten kotek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kotek:-)) Ja również w ciągłym niedoczasie i ciągle z czymś nie zdążę, ale już się do tego przyzwyczaiłam.
    Pozdrawiam przedświątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia. Kotek bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, mam nadzieję, że zdrowie już dopisuje i masz siły na różne przedświąteczne aktywności.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kociaki! Idealne nie tylko na choinkę!

    OdpowiedzUsuń