niedziela, 31 października 2021

Podsumowanie 11.10.2021-31.10.2021 r.

 

Zacznę od tego, że w tym roku nie potrafię rzetelnie i dobrze ułożyć sobie planu dnia i co chwilę coś mnie zaskakuje, na coś brak mi czasu lub sił. Jednak bardzo staram się nie zawalić zabaw, bo je po prostu bardzo lubię i mimo, że u mnie zawsze skromniutko, to jednak coś powstaje.

Tym razem przygotowałam białego zajączka na zabawę u The Primitive Moon. Hihi, jak zwykle kilka chwil przed północą.

 


 




Poza tym coś tam czytałam:

- Ballada o śpiącym lwie (Listoś-Kostrzewa Agata) – dobra książka o Bytomiu, Goduli.

- Kajś: Opowieść o Górnym Śląsku (Rokita Zbigniew) – książka o poszukiwaniu siebie, a przy okazji o śląskości.

- Rozwijanie umiejętności społecznych dziecka: Interwencje przez zabawę (Reedy Linda A.) – trochę teorii, mnóstwo propozycji zabaw terapeutycznych.

- Sprawa leworęcznej lady (Springer Nancy) – jednak wolę Holmesa niż jego młodszą siostrę.

- Pszczoły i grom w oddali (Onda Riku) – dobra muzyczna powieść.

- Nomadland: W drodze za pracą (Bruder Jessica) – ciekawa, ale jakże smutna w swej prawdziwości.

- Atlas oceanicznych przygód (Hawkins Emily) – cudo!

- Kora, Kora: A Planety szaleją (Sipowicz Kamil) – autobiografia/biografia.

- Królewna Lenka łapie skrzaty (Krella-Moch Aneta) – bardzo ładna książeczka dla dzieci i mądra.

- Dziewięcioro nieznajomych (Moriarty Liane) – tak średnia powieść, że nawet trudno mi sobie po trzech tygodniach przypomnieć szczegóły.

Chciałam też naszej kochanej Małgosi raz jeszcze podziękować za piękny box oraz kartkę dla mnie. Cudeńka J

Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia wszystkim.

17 komentarzy:

  1. Wynik czytelniczy jak zawsze imponujący, podziwiam !! Zajączek z filcu uroczy i będzie świetną ozdobą Wielkanocna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, milutki zajączek ze słodkim ogonkiem:)
    Podziwiam zapał czytelniczy i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się tu u Ciebie podoba:)
    Muszę przyznać,że pomysł z filcowym króliczkiem jest genialny,
    zwłaszcza jak się patrzy na ten rozczulający ogonek :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. To i tak fajnie, że się mobilizujesz i coś działasz :) Ja dopiero niedawno przemogłam w sobie lenistwo i coś udaje mi się rękodzielniczo podziałać. Oby tak zostało mi na dłużej.
    I jak zwykle piękny wynik czytelniczy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milusi zajączek lub króliczek - oj oj ile przeczytanych ;)pozdrawiam i zaczytanego listopada życzę buziaki trzymaj się ciepło
    (Kasiu wysyłałaś )

    OdpowiedzUsuń
  6. Lista czytelnicza jak zawsze imponująca a biały zajączek bardzo urokliwy. Serdeczności Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą książkę Rokity muszę sobie kiedyś przeczytać. Zajączek mnie zauroczył. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. "Kajś..." od jakiegoś czasu mam kajś w planach czytelniczych, a dzięki Tobie dokładam do tego jeszcze "Balladę o śpiącym lwie", bo skoro mi brat przez Holandię do Bytomia za żoną wyemigrował (ale Śląska nie lubi, oj nie lubi...), to wypadałoby się co nieco o tamtej (jeszcze) części naszego kraju dowiedzieć. Chyba kupię drukowane i jak przeczytam, to bratu wyślę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki króliczek Kasiu,a ogonek do schrupania 😉😁
    Plany czytelnicze bardzo bogate więc miłej lektury Ci życzę!
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowy :D Żeby tak kuperkiem do ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo za mobilizację i że nie odpuszczasz zabaw blogowych. Czytelnictwo Twoje podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodziak:) Lista czytelnicza ciekawa:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona forma zajączka:) Nomadland czytałam, byłam też w kinie, zachęcona nagrodami, które otrzymał za najlepszy film, reżyserię, rolę aktorki pierwszoplanowej i zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace. Zazdroszczę czasu na czytanie, u mnie sterta nieprzeczytanych książek rośnie, a czasu ciągle brak:-((((
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lista bardzo imponująca, żadnego z tych tytułów nie kojarzę :) Króliczek jest przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie umiem ustawić sobie dnia..mam nadzieję,że to kiedyś minie, zajączek uroczy chociaż pokzazuje ogonek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Świetne podsumowanie, rewelacyjna lista czytelnicza. Podziwiam zapał :) I dodam, że uroczy długouchy puszek okruszek!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń