wtorek, 31 sierpnia 2021

Zabawa u The Primitive Moon - sierpień 2021r.

No cóż, jak zwykle na ostatnią chwilę wykonałam małego króliczka. Sierpień jakoś nie sprzyjał wykonywaniu przeze mnie jakiś drobiazgów i prac. Jednak cieszę się, że udało mi się rzutem na taśmę zdążyć. 

W sierpniu uszyłam kolejną zawieszkę króliczka (potrzebuję ich jeszcze przynajmniej 10). Tym razem kolor ni to popielaty, ni grafitowy. Podoba mi się i w tym kolorze powstanie na pewno jeszcze kilka szaraczków :)



Pozdrawiam serdecznie :)

16 komentarzy:

  1. Śliczmy szaraczek :). Króliczki to wdzięczny motyw :).
    Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny króliś :-) Fajnie, że zdążyłaś go uszyć :-)
    Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia :-) Masz rację, też mam nadzieję, że te operacje pomogą i będę mieć święty spokój z zatokami... ale to wszystko czas pokaże bo niestety ale cały czas mam przewlekły stan zapalny. Za to wreszcie normalnie oddycham!
    Banach i Rogoziński... mam mieszane uczucia co do ich książek... Może powiem tak, przeczytać przeczytam i nawet sie pośmieję, ale nie kupię :-)
    Uściski Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu fajny zajączek i koniecznie musi mieć towarzystwo :)
    pozdrawiam serdecznie buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest idealny jak na szaraczka:) To śliczna zawieszka Kasiu. Przesyłam serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten króliczek ale zdecydowanie samemu jest smutno musi mieć rodzeństwo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki odcień szarości lubię najbardziej. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny króliczek i jaki ma słodki ogonek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam motyw króliczka właśnie w takiej prostej formie z doszytym omykiem... kolorek ciekawy, chyba lekko połyskujący, trochę taki glamour... bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy króliczek! Zgadzam sie z Anią - tricolori, właśnie ta forma króliczka jest najciekawsza.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ważne kiedy, ale zdazylas :) zajączek uroczy, pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały szaraczek! :D Ogonek ma bardzo uroczy, takiego króliczka przywiesić do kluczy, czy torebki to sama przyjemność. Chętnie zobaczę inne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szaraczek:-))) Piękno tkwi w prostocie:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosta forma a ile w nim uroku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń