sobota, 26 czerwca 2021

Podsumowanie 14.06.2021-20.06.2021

Szybko upłynął zeszły tydzień. Nadal nic innego nie robię poza haftowaniem kolejnych zakładek piórek. Pokazuję tym razem jeszcze nie wykończone, bo zapomniałam później zrobić zdjęcia. Jak widać tym razem zaszalałam i w ogóle nie trzymałam się kolorystyki wskazanej we wzorze J Trochę mi to piórko przypomina kolory domów Hogwartu z HP.

 


Ze względu na upały i moją alergię większość czasu spędzałam w domu, zaczynam pomału przygotowywać się na robienie zapraw do słoików. Jednak najwięcej czasu poświęciłam czytaniu:

- Wisława Szymborska: „Wszystkie lektury nadobowiązkowe” – czytałam powoli od dłuższego czasu. Lekkie, ciekawe, krótkie felietony nt. czytelnictwa i lektur.

- Bottier Isabelle, Callixte, Christie Agatha: „Śmierć na Nilu” [komiks] – bardzo dobra kreska.

- Stark Ulf, Holmqvist Sophie: „Niezwykła podróż Pandy” – moje dziecko jest zachwycone ilustracjami zwierzątek w książce, sama historia również bardzo go wciągnęła. Przy okazji porozmawialiśmy o słuchaniu rodziców.

- Królak Agata: „Różnimisie” – książka dla maluszków, jednak dobrze było sobie z synkiem przypomnieć słowa przeciwstawne.

- Andreae Giles, Parker-Rees Guy: „Żyrafy nie umieją tańczyć” – kolejna ciekawa propozycja dla dzieci. Równie pięknie wydana.

- Mańczyk Agata: „Duża kieszeń na kłopoty” – powieść dla młodzieży. Chyba jestem za stara, bo zmierziła mnie i przywołała na myśl ciekawe przygody Trzech Detektywów. Porównanie wyszło na niekorzyść „Dużej kieszeni”.

Przybyły do mnie również w tym tygodniu zakupy i pożyczanki:

 




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanych i bezpiecznych wakacji!

9 komentarzy:

  1. A ja próbuję pracować w ogrodzie - najbardziej zadbane mam miejsca zacienione:) Strasznie męczą te upały.
    Ślicznie wyszło to piórko, wspaniale dopasowałaś kolory.
    Serdeczności Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, piękne jest to piórko.
    Miłej lektury i spokojnych dni Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne piórko i bardzo fajne kolorki :). Ja już mam dosyć tych upałów, ledwo funkcjonuje. Dobrze, że dziś było chłodniej :).
    Buziaki Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te piórka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te kolorki na tym piórku:) wyszyłam kiedyś to piórko w takich tęczowych kolorach na plastykowej kanwie.
    Ciekawe tytuły :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakładki z motywem piórek a kolorystyka to kwestia prywatna, też czasem zmieniam. Super Ci wyszło to piórko. A ilość książek jak zawsze bardzo podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na wiecznie marznącego zimorodka przystało, upały uwielbiam - zdecydowanie wolę się przegrzać niż przemarznąć. Piórko w hogwartowych barwach też dobrze wygląda. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafty:-)) Może i mnie się uda nadrobić zaległości czytelnicze bo w końcu mamy wakacje:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje piórka niezależnie od kolorystyki prezentują się pięknie. I dla Was dobrych wakacji.

    OdpowiedzUsuń