niedziela, 1 listopada 2020

Podsumowanie czytelniczego października 2020r.

Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby 3 dni pod rząd wrzucać posty. Ponieważ często wszystko robię na ostatnią chwilę, to i posty podsumowujące zabawy pojawiają się na styk.

W październiku u Czarnej Damy czytaliśmy książki z literkami ENJ


1. Małgorzata Musierowicz, Emilia Kiereś: „Na Jowisza: Uzupełniam Jeżycjadę”


E – Emilia       N – Na            J ---

 

2. Trojanowska Ewa: „Detoks ciała i umysłu”


E – Ewa         N ---            J – jagody, jedzenie

 

3. Tsai Chaiko, Benjamin von Eckartsberg: „Morderstwo w Orient Expressie” – komiks


E – Eckartsberg             N ---               J ---

 

4. Evzen Bocek: “Dziennik Kasztelana”


E – Evzen             N ---               J ---

 

5. Anna Szczepanek: „Nietypowa Matka Polka”


E ---               N – Nietypowa            J – jedzenie

 

6. Adrianna Stawska-Ostaszewska: „Dzieje łakomstwa i obżarstwa”


E ---         N ---           J – jedzenie

 

7. Aleksandra Koperda: Odwiedziny: Rozmowy o dizajnie”


E ---        N ---            J – jedzenie na stoliku

 

8. Iwona Banach: „Niedaleko pada trup od denata”


E ---            N – Niedaleko              J ---

 

9. Sally Rooney: „Normalni ludzie”


E ---          N – Normalni            J ---

 

10. Małgorzata Czyńska: „Dom polski: Meblościanka z pikselami”


E ---      N ---     J ---

 

11. Anna Ciarkowska: „Chłopcy, których kocham”


E ---    N ---          J ---

 

12. „Najlepszy dzień pod słońcem”


E ---     N – Najlepszy            J ---

 

13. Elizabeth Gaskell: „Dom na wrzosowisku”


E – Elizabeth         N ---           J ---

 

14. Emmanuelle Lepetit: „No to gramy!”

E – Emmanuelle    N – No   J ---

 

15. Miller Kelsey: “Przyjaciele: Ten o najlepszym serialu na świecie”


E ---         N ---        J ---

 

16. Olga Rudnicka: „Oddaj albo giń!”


E ---     N ---         J ---

 

17. Adam Jarniewski: „Nie mieszkam w igloo”


E ---     N – Nie       J ---

 

18. Maeve Haran: „Najlepsze chwile w życiu”


E ---    N – Najlepsze       J ---


Jak widać książek przeczytałam dużo, jednak literek tym razem jest niewiele. To był bardzo dobry pod względem czytelniczym miesiąc. Większość książek czytało mi się bardzo przyjemnie, pożytecznie. Za najsłabsze książki miesiąca uważam Nietypową Matkę Polkę (ten język - brr) i Detoks (oczywiste oczywistości).

Pozdrawiam serdecznie.

 

 

40 komentarzy:

  1. Ho ho ile przeczytanych kartek :-). Podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za ilość, a i z literkami nie jest źle, z tego co obserwuję większość z nas poległa;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc miałam książki z literkami np. Nekrosytuacje, ale wybierałam te bez literek, bo taki miałam humor.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Niezły wynik!
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow dużo przeczytałaś, nie które pozycje mnie zaciekawiły trafia na liste do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdziwiona, że aż tyle wyszło w październiku :)

      Usuń
  5. Jak zwykle imponujący wynik Kasiu:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A początek miesiąca nie wydawał się taki dobry.
      Buziaki

      Usuń
  6. Nadal podziwiam. Jedna książka w niecałe dwa dni to dla mnie wynik nie do osiągniecia. Brawo Ty !! A literek chyba u wszystkich mało w tym miesiącu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Oddaj albo giń" to audiobook, który słuchałam 3 lub 4 miesiące... I stwierdzam, że szybciej czytam niż lektor, a na dodatek nie zasypiam nad książką jak nad audiobookiem.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Rewelacyjny wynik Kasiu!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet się nie spodziewałam, że tyle się uzbiera przeczytanych książek :)
      Buziaki

      Usuń
  8. Super wynik, ja ostatnio nie mogę skupić się na czytaniu. To co się dzieje w kraju działa na mnie przygnębiająco. Zaczynam "zajadać stres"... Ostatni tydzień piekłam, gotowałam - jadłam, degustowałam, jak tak dalej pójdzie będę mogła napisać drugi tom "Dzieje łakomstwa i obżarstwa" :)))) Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam na początku pandemii. Teraz co prawda sytuacja jest jeszcze gorsza, ale znalazłam kilka ćwiczeń, które mnie uspakajają i pije więcej herbat ziołowych zamiast czarnych, dzięki czemu mniejszy mam apetyt (i tak już jestem okrągłą kruszynką i większą nie muszę być). Poza tym czytanie też traktuję jako sposób na relaks. Może dlatego teraz coraz więcej czytam, a coraz mniej oglądam seriali i filmów.
      Pozdrawiam i ściskam mocno Aniu :)

      Usuń
  9. No nie, wpędzasz mnie w kompleksy ;) Piękny wynik :) Pozdrawiam Kasiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? No wiesz? Ty więcej tworzysz, ja czytam. Buziaki Aniu

      Usuń
  10. Sporo książek przeczytałaś, a ja się cieszyłam, że jedną zdążyłam hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie miałaś dużo innych obowiązków lub nie miałaś nastroju. Nic w tym złego.
      Buziaki

      Usuń
  11. Brawo Ty, chociaż w tym miesiącu(tzn. w październiku) z literkami był prawdziwy dramat...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Padłam z wrażenia, wyniku gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli nie tylko ja wstawiam posty jeden po drugim ;)
    ( a wcześniej większość miesiąca nic) Piękny wynik czytelniczy,gratuluję :) Ja miałam problemy z literkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam charakterek. Na ostatnią chwilę, a później nawał wszystkiego. Ale nie jest mi z tym źle.
      Uściski

      Usuń
  14. U Ciebie jak zwykle imponująco i różnorodne :) ja miałam w planach ten dziennik kasztelana i coś od Gaskell ale nie wyszło :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w kolejnych tygodniach uda Ci się przeczytać. Chociaż ostrzegam, że Dziennik kasztelana wg mnie nie jest tak zabawny jak Arystokratka.
      Gaskell bardzo lubię i zawsze polecam jej książki

      Usuń
  15. Mam podobnie. Obiecuje sobie systematyczność i klops, nie wychodzi. Ważne że zdążyłtśmy hihi.
    Kasiu wymik jak zawsze imponujący. A literki jak literki raz można ustrzelić masę książek a raz mniej. Ważne że się czyta i mobilizacja większa. Druga sprawa wiele bibliotek zamkniętych lub nie wolno samemu w regalach pobuszować więc ciężko coś znaleźć. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lutego nie byłam w bibliotece. Bazuję tylko na swoich i pożyczonych od koleżanek książkach. Czasem coś przeczytam na Legimi, ale nie lubię korzystać z czytnika, więc z tym też bywa ciężko. Czytam tylko to co lubię.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  16. W ilości przeczytanych książek nie ma Tobie równych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina czyta więcej :) Hehe, chociaż ja czytam więcej o jedzeniu :)

      Usuń
  17. O mateńko! Wynik czytelniczy zachwyca mnie. Musiała bym nie spać, żeby tyle książek przeczytać ;)Brawa dla Ciebie!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo!!! Zaskakująca ilość!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość, jakość dobra :) Z niewielkimi wyjątkami.
      Uściski

      Usuń
  19. Ilość imponująca! W sumie przypomniałaś mi Jeżycjadę i musze do niej wrócić, a właściwe uzupełnić ją. Nie znam tych tytułów, niektóre z nich zapisałam na swoją listę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham Jeżycjadę, tak samo jak Przyśle panu list i klucz. To są wspaniałe książki. Jeżycjadę mam całą, żebym mogła powracać do lektury zawsze kiedy najdzie mnie ochota.
      Uściski, dobrych lektur w listopadzie życzę.

      Usuń
  20. Jesteś nie samowita tyle przeczytanych łał a ja już chciałam tę Polkę na listę wciągnąć - jak nic muszę poszukać coś o jedzeniu ;)
    pozdrawiam tylko kiedy czytać jak i tak po nocach już czytam haha buziaczki i wspaniałych opowieści w listopadzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, nie rozumiem ochów i achów nad tą Polką - dla mnie zbyt wulgarna.
      O jedzeniu koniecznie trzeba czytać :) To bardzo interesujące i smaczne lektury. Mniam.
      Buziaki

      Usuń