sobota, 31 października 2020

Resztki, ścinki i recykling - październik 2020

 W końcu w tym miesiącu udało mi się cokolwiek zrobić z resztek, które sumiennie odkładam do dwóch pudełeczek w szafce :)

Pierwsza to zakładka banalnie prosta w przygotowaniu, na dodatek szybko się ją robi o ile jakiś kotek nie ciągnie za wstążkę lub nitkę :)



Zakładka składa się z niewielkiej ilości wstążki, gumki i guzika. Na pewno powstanie więcej u mnie tych zakładek, bo są bardzo przydatne w kalendarzach i notesach.

Druga praca jest mojego synka. Wykonywaliśmy ją razem w październiku i tu wykorzystaliśmy resztki różnych kolorów filców, które zostają mi po szyciu drobiazgów.


 Zgłaszam prace do zabawy u Ani https://bormisdbr.blogspot.com/2020/10/wyzwanie-resztki-scinki-i-recykling.html


I to na tyle w tym miesiącu. Pozdrawiam serdecznie.

18 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten parasol:) Jak mój syn był mały wyklejał różne obrazki z resztek papieru kolorowego, o takim filcu wtedy się nie słyszało. Pomysł na zakładkę zgapię i zajrzę do tej zabawy resztkowej.Mam pełno różnych ścinków może coś wymyślę, w następnym miesiącu..który jutro się zaczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zabawa ścinkowa naprawdę zmotywowała mnie, żeby zacząć myśleć o wykorzystaniu różnych resztek. Do tej pory zazwyczaj tylko wyklejanki robiłam z synkiem, ale teraz zgapiłam kilka pomysłów z Pinteresty i na pewno je wypróbujemy.

      Usuń
  2. Świetna zakładka! Podoba mi się jej oryginalne instalowanie, o ile tak to można nazwać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumkę tutaj mam dość sztywną, mało elastyczną, ale kolejne zrobię z cieńszej gumeczki, albo z gumek do włosów i wtedy na pewno lepiej będzie leżała w książce :)

      Usuń
  3. Świetna zakładka - a obrazek bardzo twórczy i kolorowy :)
    ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synuś sroczka po mamusi :) Lubi wyraziste barwy i takich używa w swoich pracach.
      Buziaki

      Usuń
  4. Świetny pomysł na "szybką" zakładkę :-) Prosta a szalenie efektowna :-) Super praca Twojego synka :-)
    Uściski Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Pintereście niesamowite pomysły można znaleźć. Szukałam pomysłów na nowe prace z synkiem, a znalazłam pomysł na szybkie zakładki :)
      Uściski

      Usuń
  5. Kasiu bardzo pomysłowa zakładka do książki .
    A parasolka z filcowym wzorem super .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój synuś kazał powiesić swoją pracę na lodówce jak w amerykańskich bajkach i serialach :)
      Buziaki

      Usuń
  6. Kasiu, super jest ta zakładka. A parasol aż kipi radością, na przekór jesiennej szarudze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kochamy jesień i widzimy w niej wiele kolorów :) A mgła synka zachwyca i każe nam rano wcześnie wstawać, żeby ją podziwiać...
      Hihi, uściski

      Usuń
  7. Fajne prace, pomysłowa zakładka, rysunek już chwaliłam pod poprzednim postem... kolorowy i piękny. Świetnie wykorzystane resztki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię szukać pomysłów, później coś z tego może powstać. Hihi, nie wszystko pokazuję, bo nie wszystkie próby udane :)

      Usuń
  8. Lubie takie niebanalne zakładki pomysłowe zakladki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię szukać zastosowania dla różnych resztek :)

      Usuń
  9. Super pomysł na zakładkę :).

    I dzięki ścinkom i Twój syn miał super zabawę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On co chwilę podbiera mi ścinki i nitki i pakuje swoim betoniarkom i kiprom jako załadunek, a później wyklejanki powstają. Hihi

      Usuń