środa, 16 września 2020

Blogowa zabawa "podaj dalej"

 Pragnę Was dzisiaj zaprosić do zabawy blogowej Podaj dalej. Dzięki uprzejmości Ani z bloga https://bormisdbr.blogspot.com  zostałam obdarowana niesamowitymi prezentami. Sami zobaczcie:






                                               

Tyle kolczyków, notesik, książka, zakładki, kartka i była czekolada :) - wspaniałe prezenty, prawda?                                             

Regulamin zabawy:

- na wysłanie prezentu mam rok,

- obdaruję dwie osoby, które zgłosiły się do zabawy,

- osoby, które otrzymają ode mnie przesyłkę ogłaszają na swoim blogu zabawę Podaj dalej i obdarowują kolejne osoby,

- wysyłka tylko na terenie Polski.

  

Dwie osoby, które zgłoszą się do zabawy otrzymają ode mnie:

- zrobione ręcznie mydełka

- uszytą siatkę/torbę na zakupy lub książki :)

- notesik z haftem

- jakiś drobiazg kupny lub przydasie

- coś słodkiego.

Zapraszam serdecznie!

30 komentarzy:

  1. Wspaniale zostałaś obdarowana!Świetne rzeczy przygotowujesz, ale ja już od dawna zrezygnowałam z tej zabawy, jednak na pewno ktoś chętnie się zapisze.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że zabawa już dość długo trwa, jednak liczę, że będą chętni :)
      Uściski

      Usuń
  2. Wspaniałości dostałaś od Ani (jedne podobne kolczyki mam)Oj szkoda że zabawa zanika i chętnych mało ...To ja z chęcią się zapiszę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlij mi Beatko do siebie dane kontaktowe. Mój Mail: leacathy5@gmail.com

      Usuń
  3. Kasiu, pięknie Cię Ania obdarowała.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania nie dość, że piękne rzeczy wysłała, to jeszcze w moich kolorach i w moim guście.
      Uściski Małgosiu

      Usuń
  4. Świetne prezencik dostałaś . Ja niestety już się nie bawię w ta zabawę, ale myślę że chętni na Twoje prezenty się na pewno znajdą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne prezenty dostałaś. Aż miło popatrzeć :). Jestem pewna, ze znajda się chętni na kontynuację zabawy :). Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na drugą osobę. Miłego weekendu :)

      Usuń
  6. Fajne prezenty dostałaś. Ciekawa zabawa, pod warunkiem, że ma się czas i talent do robótek ręcznych... z przykrością muszę odmówić :( ostatnio z czasem u mnie krucho, teraz, gdy przez covid częściej jestem w domu na wsi mam ambitne plany zrobić mały remont piętra... właśnie siedzę w internecie i buszuję w przysufitowej sztukaterii :))) Na pewno znajdzie się ktoś, kto ma czas i chęci na taką fajną zabawę... Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och remont. Nie lubię remontów. Tyle wtedy rzeczy przy okazji wychodzi, niedoróbek itd., że zamiast 3 dni, remont trwa 2 tygodnie. Trzymam kciuki za udane zakupy i remont!

      Usuń
  7. Ileż dobra. I to pięknego. Fajna zabawa. Zawsze się bałam spróbować wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jestem aż tak kreatywna, bo widzę, że idea zabawy polegały na obdarowaniu swoimi wytworami. Poza tym nie za dużo rękodzielników zagląda do mnie, Anię chciałabym zatrzymać zabawy. Takie rozterki :)

      Usuń
  8. Piękne prezenty:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podarunki od Ani piękne, zwłaszcza kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz chodzą częściej w rozpuszczonych włosach i długich kolczykach :)

      Usuń
  10. Cudownie zostałaś obdarowana!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny prezent dostałaś Kasiu. Nie przyłączę się do zabawy ale jestem pewna, że chętnych nie zabraknie:)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiła się tylko jedna osoba - ale i tak się cieszę, bo ta zabawa dość długo już krąży po sieci.
      Uściski :)

      Usuń
  12. Dostałaś super niespodziankę :).

    Książkę mam ale jeszcze jej nie przeczytałam. Kolekcja kolczyków cudna :).

    Też myślałam o stołkach ale one bardziej mi się kojarzą z taboretami :).

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też książka chwilę poczeka na swoją kolej :) Rzadko czytam od razu to dostałam lub kupiłam, musi to nabrać mocy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu pięknie zostałaś obdarowana, kolczyki są super. Podaj dalej zanika ale już kiedyś u paru osób czytałam że jeśli jest wymiana jeden na jeden to bardziej ok niż dostajesz jeden prezent a musisz obdarowac dwie. Gdyby nie to że zawiodłam się na ostatniej zabawie to może i bym się skusiła, ale osóbki które obdarowałam nie ogłosiły u siebie dalej zabawy więc przykre to:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy wstydu nie mają :(
      U mnie zgłosiła się Beatka i mam nadzieję, że będzie jej się podobał prezent. Niestety szaleństwo września i zapowiadającego się tak października oznacza, że chwilę poczeka na swoją przesyłkę, na szczęście mam sporo czasu na przygotowanie.
      Ściska Cię Agnieszko.

      Usuń
  15. Pięknie zostałaś obdarowana w zabawie...kolczyki robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią. Jak rozpuściłam włosy i miałam te kolczyki z fioletem długie wiszące - niesamowicie to ładnie wyglądało.

      Usuń