piątek, 27 marca 2020

Siatka w jednorożce i notka o książkach

Już jakiś czas temu uszyłam, ale nie miałam ochoty na wykończenie tej siatki. W końcu się za to zebrałam i skończyłam szycie dla małej elegantki siateczki na drobne zakupy.



Siatka jest przeprana, więc nic nie powinno się z nią dziać, tylko jeszcze ją wyprasuję przed samą wysyłką.

Oprócz tego napisałam bardzo krótką notkę o książkach:
PigOut: "Świnia ryje w sieci" oraz "Dzienniki HEJterskie"

Będzie krótko i na temat. Czasem śmieszno, czasem straszno, ale celnie i na temat. PigOut komentuje wyłapane z sieci różne tematy z życia celebrytów, instagramerów, "madek", influencerów i sebixów. Żeby nie było, że tylko wyśmiewa, komentuje życie innych, to też nie milczy o swoich wtopach.

To dwutomowy zbiór felietonów z życia Polski, wszelkich mód, kłótni celebrytek i gwiazd, miłości do filmów. Wciąga niesamowicie, czyta się szybko.



8 komentarzy:

  1. Takie siatki dobre są dla małych i dużych elegantek! Twoja ma bardzo fajny wzór, z pewnością sprawi radość dla osoby obdarowanej.
    Pozdrawiam serdecznie w ten niepewny dla wszystkich czas:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elegantka miała wymagania co do materiału, dlatego padło akurat na ten.

      Miłego weekendu i zdrowia :)

      Usuń
  2. Piękna siatka. A jednorożce za razem sprawiły, że stała się ona też na swój sposób wesoła.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na podtrzymujący na duchu, przynajmniej mam taką nadzieję, wpis(https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1122-wirus-pozytywnych-mysli.html#comment-). I proszę Cię jeszcze o jedno - dbaj o siebie i o swoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      dopiero wieczorem, gdy dziecko pójdzie spać mogę czytać dłuższe posty :)

      Usuń
  3. Świetna torebka! Jednorożce są przeurocze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobrze, że zrobiłam w styczniu zapasy w materiałach i mam z czego szyć drobne rzeczy.

      Pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Haha fajowa tą torbą:)

    OdpowiedzUsuń