środa, 23 sierpnia 2023

Podsumowanie 01.08-23.08.2023 i zabawa Pascha 2023-2024

W tym miesiącu uszyłam dwie małe kurki z filcu. I nawet mi się podobają 😊

Kurki przygotowane na zabawę u The Primitive Moon:

 




Te trzy tygodnie od poprzedniego postu były dla mnie pracowite i upływały pod znakiem lekarzy i dentysty. Robię grzecznie badania i mam nadzieję, że wszystko wyjdzie dobrze. Poza pracą czytałam, spędzałam czas rodzinnie i z naszymi zwierzętami. W chwili obecnej mieszkają z nami 2 psy i 5 kotów, z czego dla 3 kotów jesteśmy domem tymczasowym. Mówiłam, że już nigdy więcej, ale jakoś nie potrafię przejść obojętnie i czasem złamię się i przyjmuję kolejne koty na czas poszukiwania nowych dla nich domów.

Takie woreczki ostatnio szyłam do prania firanek i na wyjazdy, żeby mieć do czego chować brudne ubrania:



Moje lektury:

- Kocia Szajka i zagadka zniknięcia śledzi (Romaniuk Agata, Hajduk Malwina)

- Upiór w bloku: Kryminałki mieszkaniowe (Rysa Marta) - opowiadanka

- Dobre żony (Alcott Louisa May) – dobre jak Małe kobietki

- Dzieci gotują: Zima: 27 przepisów (Wieczorek Marzena)

- Zwierzyniec (Bralczyk Jerzy) – ciekawy „encyklopedyczny” spis zwierząt

- Kala, kala: Grecja dla dociekliwych (Sturis Dionisios)

- Opowieści z kawiarni (Kawaguchi Toshikazu) – jestem fanką autora i tej serii

- Antonówki: Kobiety i Czechow (Frołow Sylwia) – dobra biografia

- Teściowe muszą zniknąć (Rogoziński Alek) – nie dla mnie

- Bardzo martwy sezon: Reportaże naoczne (Kołodziejczyk Marcin) - nudnawe

- Mary Poppins od A do Z; Mary Poppins w kuchni (Travers Pamela L.)

Książki wypożyczone:


Moja wygrana od Bożeny S. z mojecudawianki1:

 




Bardzo  dziękuję za to, że zaglądacie, zostawiacie dobre słowo i po prostu jesteście nadal na blogach 😊

16 komentarzy:

  1. Kasiu, bardzo podobają mi się te urocze kurki, a takie woreczki są bardzo praktyczne.
    Gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kurki :) W domu masz całkiem spory zwierzyniec :) Kiedyś mieliśmy pod dachem jednocześnie 3 kotki, bo okociła nam się kotka. Dużo zdrówka dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurki i woreczki się przydadzą ja od kogoś dostałam takie nieduże ( trzymam tam rajstopy ) teściowe nie podeszły nie Twój klimat - dla mnie tego typu lektura to lajcik od wszystkiego, bo sie samo czyta :) pozdrawiam serdecznie Kasiu, ale masz słodziaków w domu- nie zazdroszczę, choć czasami ubaw po pachy haha po czasie- jak się wspomina ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, przede wszystkim życzę Ci zdrowia. Żebyś zamiast chodzić po lekarzach mogła czas spędzać inaczej, tak jak lubisz. Twórczo, z książką i bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kurki - zawieszki. Zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia. Taka ilość zwierząt w domu to prawie jak małe zoo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ super kuraki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurki super, podobają mi się filcowe zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Opowieści z kawiarni" dodałam do listy książek do przeczytania - odkąd przeczytałam "A gdyby tak ze świata zniknęły koty? " od czasu do czasu sięgam po japońskich autorów, dopiero co skończyłam Moje dni w antykwariacie Morisaki". Kurki bardzo fajne, wygrana też - gratuluję. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurki świetne... takie dostojne z tymi koralami i grzebieniami. Worek też cudnej urody. Kasiu, dużo, dużo zdrowia życzę i ściskam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kurki :) To miłe, że pomagasz tym kociętom :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurki urocze !
    To tak i my mamy .. już więcej nie weźmiemy na dom tymczasowy kotka ,bo mamy same 4 sztuki ...ale jak zobaczymy kolejną biedę to bierzemy ,chowamy i głaskamy🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są te kurki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurki fajne, ale woreczki sliczne! Myslalam, ze to taka sakieweczka dla dziewczynki komunijnej. ;)
    Po odchowaniu Oreo odetchnelam i stwierdzilam, ze ciesze, ze kot wiekszy i kumaty. Ale ostatnio trafilam na filmik jak babka karmi butelka takie kocie maluchy i pomyslalam, ze chetnie wzielabym ponownie takiego kociego niemowlaka. ;) Tylko prace musialabym rzucic, bo wtedy bylam w domu, a teraz nie mam mozliwosci karmienia malucha co kilka godzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie woreczki też by mi się przydały. Może w końcu je uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie kurki. Woreczki bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że bawisz się ze mną chociaż czasem jest trudno ..a kurki przeurocze! Znam taką co by dała się pokroić za nie 🙂. Już Ci pisałam, że masz wrażliwe serce...tyle zwierząt to obowiązek, może uda Ci się znaleźć kogoś kto pokocha niektóre z nich. Pozdrawiam i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń