środa, 31 maja 2023

Na ostatnią chwilę (jak zwykle) Pascha 2023-2023 - maj

Ze względu na ostatnie wydarzenia w moim życiu i różne zawirowania, nie stać mnie było na zrobienie czegokolwiek zbyt pracochłonnego. Co prawda w końcu po roku mam na ukończeniu 3 zakładki, ale nie mam natchnienia, żeby przysiąść na dłuższą chwilę i w końcu ogłosić ich wykonanie.  

Dlatego sięgnęłam po klasyk w moim wykonaniu. Mam kilka wyciętych jeszcze takich zajączków, więc pewnie w tym roku pojawią się jeszcze nie raz...


Zgłaszam mojego uszytego zajączka do zabawy Pascha 2023-2024 u The Primitive Moon.



Spokojnej nocy!

7 komentarzy:

  1. Kochana ja Cię dokładnie rozumiem, wiem jak czasem ciężko w życiu ale tworzenie sprawia, że chociaż na chwilę zapominamy o problemach, więc rób zajączki! Nawet jeśli wydają się proste to oderwanie się na chwilę by tworzyć sprawia, że czujemy, że żyjemy. Ściskam Cię mocno ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zajączek jest przesłodki, Kasiu. A życie pisze tak nieprzewidywalne scenariusze, że czasem trudno cokolwiek zaplanować.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnie w życiu bywa, zajączek bardzo fajny choć zrobiony na ostatnią chwilę. Mam pewien niedosyt więc rób je ile wlezie , jak Tobie sprawiają radość to nie ma co wymyślać .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to już jest, że plany sobie, a życie sobie i często nie mamy na to wpływu.
    Trzymaj się i życzę Ci samych dobrych dni.
    Zajączek fajny jest, a ma przód?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tych zawieszkach-zajączkach najlepsze jest to, że nie mają przodu, więc są mało pracochłonne.

      Usuń
  5. A u mnie mieszkają takie zajączki są urocze haha jeszcze po świętach nie schowane ( bo ja ozdoby chowam by za rok wyciągnąć z powrotem ) Oj zabiegana jesteś i to bardzo bo przeczytanych brak ;) pozdrawiam i wytchnienia życzę buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby takie maleństwo na szybko wykonane a cieszy, słodki kicuś o ten ogonek.. ahh😊

    OdpowiedzUsuń