piątek, 31 marca 2023

Pascha - zajączek - praca za grudzień 2022r.

Tak jak w tytule już napisałam, na szybko nadrabiam zaległości w zabawie Pascha 2022-2023 u The Primitive Moon. I dzięki temu jestem na bieżąco :) Hurra. 

Marzec był dla mnie troszkę łaskawszym miesiącem, ale jednak też ostatnie kilka dni kosztowało mnie trochę nerwów i niestety mój organizm zbuntował się. Tak więc od jutra obiecuję sobie, że nie będę brała wszystkiego na siebie i postaram się mniej przejmować rzeczami, na które nie mam wpływu lub po prostu omijać osoby, które powodują u mnie tyle niemiłych wrażeń. A teraz bardzo prosta i niezbyt okazała ozdoba, ale cieszę się, że jednak coś zrobiłam z rzeczy, na którą w ogóle nie miałam pomysłu :)

Tak to wyglądało, gdy zabierałam się do pracy:

A takie są efekty klejenia bez dobrego kleju (wszystko mi się skończyło, bo okazało się, że mąż przywłaszczył sobie mój klej na gorąco) i bez przygotowanych dodatkowych ozdób.

Dzisiaj taki szybki post, bo nie mam siły na pisanie i podsumowanie czytelnictwa. 

Spokojnego weekendu Wam życzę i szybkiego nadejścia wiosny :)

20 komentarzy:

  1. Jaki świetny zając, będzie piękną ozdobą na wielkanocnym stole ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten Twój zajączek, kto by pomyślał że z takiej dykty może powstać cudna ozdoba na Wielkanoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ozdoba świąteczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajączek jest boski a w towarzystwie kolorowych jajeczek wygląda ślicznie 😍
    Kasiu dbaj o siebie i swoje środowisko, to najważniejsze co możesz dla siebie zrobić a wszystko wróci na dobre tory.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂🌺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł bardzo ładnie :)
    I ślicznie dziękuję za karteczkę Świąteczną. Niespodzianka to była bardzo dla mnie miła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, serdecznie dziękuję za niespodziankę w formie spełnienia jednego z siedemdziesięciu urodzinowych marzeń. Dzięki też temu trafiłam na Twój blog, choć nie beż włożenia w to sporego wysiłku, bowiem nie łatwo było Ciebie znaleźć. Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i sił- Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba powinnaś częściej brać się za rzeczy, na które nie masz ochoty, bo zając wyszedł świetny.

    Co do czytania na czytniku to przyznam Ci się, że chyba się od niego uzależniłam. Czytnika używam dokładnie od roku (prezent wielkanocny od Siostrzeńca) i co prawda jeszcze kilka miesięcy temu miałam dylemat, którą wersję wybrać, jeśli książka była dostępna zarówno drukowana, jak i elektroniczna (wybierałam drukowaną bardziej z chęci przypodobania się tradycjonalistom, niż własnej potrzeby), ale teraz już tego problemu nie mam - jak jest ebook, to czytam ebook. Porównując czytanie na czytniku z czytaniem na tablecie, to jest niebo a ziemia - oczy rzeczywiście męczą się mniej, bo nic w nie nie świeci i w zasadzie jest tak samo, jak przy czytaniu książki papierowej, z tą różnicą, że w papierowej książce czcionki nie powiększysz, gdy jest za mała, a na czytniku tak Nie mówiąc już o tym, że książki w nim "upchnięte" zajmują o wiele mniej miejsca i praktycznie zawsze całą swoją bibliotekę możesz mieć ze sobą.

    Życzę Ci zdrowych i pełnych wiosennej radości Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, zajączek jest przeuroczy.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, stonowana ozdoba.Pięknych, radosnych Świąt życzę pełnych rodzinnej atmosfery i wiosennego nastroju :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!
    Zając rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zajączek. Cieszę się też, że pokazałaś szablon, jak go wykonać. Kochana Kasiu, z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. Niech to będzie wyjątkowy czas dla Ciebie i Twoich najbliższych. Odpocznijcie, a zarazem nacieszcie się sobą. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, zajączek jest cudny, nic mu nie brakuje :)
    Mam nadzieję, że kwiecień jest dla Ciebie łaskawszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Prześliczny zajączek, wygląda bardzo pięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowo zrobiłaś tego kicaja 😊mam nadzieję że w dalszej edycji zabawy będziesz się bawić z nami 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudny zajączek! Piękna dekoracja :) U mnie jeszcze wielkanocne dekoracje nadal są. Nie zdążyłam się nimi nacieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały zajączek !
    Miałaś rewelacyjny pomysł na tą ozdobę :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczny zajaczek! To jest wlasnie talent, zeby zrobic cos ladnego z (prawie) niczego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajączek super Ci wyszedł :).

    OdpowiedzUsuń