czwartek, 15 września 2022

Podsumowanie 29.08.2022 do 15.09.2022 oraz candy

Ponieważ ostatnio nasze życie się zmieniło i kilka rzeczy musieliśmy zmienić w naszym harmonogramie dnia, to mniej czasu poświęcałam na swoje hobby. Musiałam nacieszyć się zmianą i wszystkim tym co się z nią łączyło. Teraz powoli przyzwyczajamy się i wracam do świata blogowego. Chciałabym uczcić swoją radość pierwszym candy blogowym :) Ale szczegóły będą niżej, pod podsumowaniem.

Na szybko - przeczytane:

- Szkło i brylanty: Gabriela Zapolska w swojej epoce (Zurli Arael (pseud.)) - bardzo rzeczowa biografia, mnóstwo cytatów.

- Świat w zasięgu nosa (Świdrak Katarzyna (Skawska Katarzyna), Świdrak Krzysztof) - pomysł bardzo ciekawy i rozmówcy też, jednak autorzy zanadto się nie wysilili.

- Gorączka złotych rybek (Okamoto Kanoko) - kocham japońską literaturę za spokojnie płynące słowa i opowieść, za brak pośpiechu i okrucieństwa.

- Zamki Jury i ich okolice (Pleszyniak Jerzy) - przewodnik.

- Demon ruchu, duch czasu, widma miejsc: Fantastyczny Grabiński i jego świat (Majewska Joanna (ur. 1984)) - biografia mało znanego szerszemu gronu czytelników autora. Ciekawa, momentami trafiały się dłużyzny.

- Słowa na szczęście i inne nienazwane stany duszy (Plebanek Grażyna (pseud.)) - przyjemna lektura o różnych obcych słowach i wyrażeniach.

- Opakowania czyli Perfumowanie śledzia: O grafice, reklamie i handlu w PRL-u (Jasiołek Katarzyna) - świetna książka, w sumie reportaż o opakowaniach użytkowych z czasów PRL.

Pożyczone:



Kupione:





A teraz przechodzimy do candy. Postanowiłam zorganizować małą zabawę, jednak ponieważ nadal niewiele mogę haftować, to żeby nie przedłużać oczekiwania na nagrodę postanowiłam, że do wygrania będzie książka do wyboru (przeczytana przeze mnie, ale w bardzo dobrym stanie) i przydasie (tasiemki, cekiny, bibuła prasowana i coś do scrapbookingu - wszystko nowe).

Candy trwa od 15.09.2022 do 23.09.2022 do godziny 23. Każdy może zgłosić się do zabawy, jedynym warunkiem jest napisanie w komentarzu, która książka Was interesuje.

Zapraszam!









Spokojnego wieczoru i kolejnych dni :)

19 komentarzy:

  1. Chętnie zgłaszam się do zabawy i wybieram "Pogoń za miłością". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, cieszę się, że w Twoim życiu nastąpiły dobre zmiany. Co do candy, to dam szansę innym - nie mam teraz za bardzo czasu na tworzenie i czytanie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu cieszę się ogromnie, że nastały w Twoim życiu piękne chwile. Niech trwają jak najdłużej! Z przyjemnością zapisuję się na Candy i jako miłośniczka kryminałów wybieram "Ziemna burza" :).
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się okładka z krówką :).
    Takie przydasiowe zakupy zawsze cieszą :).

    Z chęcią zapiszę się na Twoje candy.
    Wybieram pierwszą książkę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę że u Ciebie wszystko w najlepszym porządku. Zapisuję się do zabawy bo przydasi nigdy dość a z książek wybieram kryminał "Ziemna burza".Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie wezmę udział w zabawie :) Podobnie jak moja poprzedniczka wybieram Ziemna burze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wynik czytelniczy jak zwykle świetny :-) Moja wirtualna półka z książkami do przeczytania niedługo rozsadzi czytnik, więc w candy dam szansę innym. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo ile się tego uzbierało :) miłego czytanka!

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ja też tak bym chciała tak na szybko przeczytać haha pozazdroszczę tego szybkiego czytania ;) Ojej ile wspaniałości nabyłaś Z przyjemnością zapisuję się może Plebanek
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj . Zawsze Cię podziwiała a właściwie Twoje czytelnictwo. Czytasz szybko i dużo. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim candy a ze żadnej z zaproponowanych przez Ciebie książek nie czytałam to spuszczam się na Twój gust, byle to nie była biografia i historyczna bo za takimi nie przepadam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie u nas Grabiński jakoś niedoceniony przynajmniej za granicą, w kręgach lubiących grozę go chwalą :)
    I polecam "Kot, który spadł z nieba" - Takashi Hiraide

    Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu :) Choć ostatnio coś mało czytam.Gdyby nie wyzwanie"Trójka e-pik" to chyba wcale bym nic nie czytała:( Jakby co to wybieram " Słowa na szczęście". Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze Kasiu Twój wynik czytelniczy powala. Ja w tym roku może przeczytałam z 4 książki. Mam nadzieje że nadchodzące dłuższe wieczory pozwolą na ten luksus z książką. Chętnie i ja stanę w kolejce a książkę wybieram "Tak to już jest " choć też kusi "Ziemna burza" 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wszystkiego dobrego! Chętnie przyłączę się do zabawy. Wybieram pierwszą książkę "Pogoń za miłością" bo lubię takie klimaty na długie jesienne wieczory. Posiadam również polski adres.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło czytać o zmianach w Twoim życiu, które przynoszą radość. Czerp z nich pełnymi garściami.
    Lista czytelnicza jak zawsze imponująca. Znalazłam już coś dla siebie. Pierwszy i ostatni tytuł.
    Chętnie włączę się do zabawy i wybieram "Słowa na szczęście".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super że wszystko wraca powoli do równowagi 🙂
    Zapisuję siędo zabawy - wybieram książkę "Słowa na szczęście "

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu cieszę się razem z Tobą Twoją radością. Za każdym razem podziwiam twoje czytelnictwo, ja ostatnio wieczorowo też koniecznie książkowo, zgłaszam się do candy a wybieram książkę - Tak to już jest :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że życiowe zmiany tylko te dobre:-)
    Ja zapisuję się na książkę: Modna Polka. Ostatnio jestem po dość ciężkiej literaturze serii książek Marcina Margielewskiego dotyczącego Dalekiego Wschodu więc potrzebuję czegoś przyjemniejszego ponieważ nadal nie mogę się otrząsnąć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. To wspaniale, że będzie Cię więcej w blogosferze. Zmiany zawsze niosą ze sobą pewne zawirowania... Na candy się nie załapałam, ale życzę miłej zabawy wszystkim uczestnikom:) Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń