czwartek, 18 sierpnia 2022

Podsumowanie zabawy podaj dalej

Wstyd się przyznać, że brałam udział w zabawie 2 lata temu! i dopiero teraz Beatka z bloga https://dlubankibeaty.blogspot.com/ otrzymała ode mnie przesyłkę. 

Beatka przesyłkę otrzymała wczoraj, więc mogę tutaj pokazać, co do niej poleciało w paczuszce.


Wykonane przeze mnie:

- zakładka z rybkami,

- 3 króliczki-zawieszki,

- 4 mydełka,

- list.

Prezenty kupione:

- siatka,

- 3 książki,

- herbatka, kawka i kisiele. 

Mam nadzieję, że zabawa będzie trwać dalej. 

Pozdrawiam w ten zbyt gorący dzień.

9 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy wysłałaś Beatce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mówią - lepiej późno niż wcale, a że prezenty ciekawe, to i adresatka usatysfakcjonowana. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na taką fajną przesyłkę warto poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent przygotowałaś, Kasiu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej późno, a fajnie- miłe prezenciki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze , że paczuszkę udało Ci się przygotować i wysłać 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. I to wszystko jest moje dziękuje serdecznie Kasiu już niebawem zaproszę do siebie do dalszej zabawy :)
    pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczka, najważniejsze, że dotarła do odbiorcy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę mi ułożyło...ja tez mam tyły w tej zabawie...ale zamierzam się z niej wywiązać. Dobrze, że jeszcze jest bo zabawy blogowe mają swoją historię i szkoda by bylo, aby zniknęły z blogów.

    OdpowiedzUsuń