czwartek, 31 marca 2022

Kartki wielkanocne

 U mnie jak zwykle zwyciężyła prostota w wykonaniu kartek. Projekty bardziej ambitne wychodzą mi krzywo, jakoś dziwacznie, więc wolę robić użytkowe proste karteczki, które przynajmniej są estetycznie w miarę wykonane. 

Na zabawę u Primitive Moon powstały dwie kartki:





Zdjęcia troszkę przyciemnione, bo wybrałam papier nabłyszczany i niestety jak próbowałam zrobić jaśniejsze zdjęcie to wszystko mi się rozmazywało :(

W sumie powstała jeszcze trzecia. Po raz pierwszy chciałam wykonać kartkę tuszami, jednak na sam koniec dodałam pieczątki z złotymi pisankami i niestety odbiły się rogi pieczątki, co mnie na tyle zirytowało, że kartkę potargałam ze złości. No cóż spróbuję za jakiś czas znowu, tym razem mądrzejsza o wiedzę, że brzegi pieczątki należy przetrzeć zanim się jej użyje.

9 komentarzy:

  1. Generalnie lubię proste kartki, ale nie przepadam za tekturkami, zdecydowanie bardziej wolę haft krzyżykowy, lub wycinanki z papieru. A ten błyszczący papier to wykorzystuje na bazy, też za nim nie przepadam. Nie wiem co mnie podkusiło, że go kupiłam.
    Twoje kartki wcale nie wyszły źle, może i nie bardzo się dają sfotografować ale wysłane na pewno uciszą obdarowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie i tak się one podobają. Zwłaszcza ta druga. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nic nie widzę bo się nie znam dla mnie karteczki uroczę :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. W rzeczywistości taki papier wygląda pięknie ale na zdjęciach trudno to pokazać. Zrobiłaś Kasiu bardzo ładne karteczki, obie mają wiele uroku. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne karteczki Kasiu, ja lubię jak się błyszczy ale zdjęcia rzeczywiście wychodzą nie za bardzo z takim papierem 😉
    Pozdrawiam ciepło 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej prostocie jest mnóstwo piękna i uroku, Kasiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wyobrażam sobie jak ładnie wyglądają z tym błyszczącym papierem na żywo :). Piękne i delikatne!
    Buziaki Kasiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste jest piękne, a mój ulubiony styl w kartkach to CAS, czyli clean and simple. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste jest piękne. Choć nie mogę tego nauczyć dzieci na warsztatach. U przedszkolaków działa to odwrotnie - im więcej, tym lepiej, a ja dziękuję w takich chwilach za ploter.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń