poniedziałek, 28 lutego 2022

Podsumowanie 23.02-28.02.2022 - pierwsze postępy

Aż mi wstyd dzisiaj pisać i pokazywać pierwsze "postępy" w haftowaniu zakładek. Jednak w tamtym tygodniu było mi ciężko znaleźć na cokolwiek czas. 

W nocy w środę musiałam pojechać z synkiem do szpitala. Nie ukrywam, że byłam przerażona. Na szczęście lekarz trafił się wspaniały i niesamowicie miły. Dostaliśmy inny antybiotyk i ten w końcu poskutkował. 

W czwartek wiadomo co się stało u naszych sąsiadów Ukraińców - co też wybiło mnie po raz kolejny z rytmu. Cały weekend spędziłam z synkiem i mężem, który w końcu wrócił po kilku dniach nieobecności, na bawieniu się z dzieckiem i wertowaniu wiadomości. Mąż w tym czasie dzwonił do naszych znajomych czy są bezpieczni - na szczęście są zdrowi, chcą przyjechać do Polski, jednak obecnie nie mogą się ruszać z domu.

Moje postępy:



Moje przeczytane książki:

- Napisane niedawno (Wyka Marta) - felietony, dla mnie szkoda czasu. Nie porwały mnie.

Zakupy i pożyczanki, które przyszły akurat w tym trudnym czasie:



Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za komentarze. 

15 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że że zdrówkiem synka jest już dobrze. Zakładki będą piękne! My mamy rodzinę i przyjaciół na Ukrainie, ciężko nam bardzo.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, zakładki wspaniale się zapowiadają i szykuje się uczta czytelnicza.
    Trzymaj się w tych trudnych czasach, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze Kasiu, że Twój synek czuje się już lepiej. Zakładek wiele nie nie zrobiłaś ale pomalutku dasz radę, będą urocze. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę przede wszystkim zdrowia dla synka. Postęp w zakładkach będzie jak będzie czas, nic na siłę. Książki jak zawsze u Ciebie na pierwszym miejscu. Powodzenia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Powolutku, po kilka krzyżyków i nawet nie zauważysz, kiedy zakładki będą gotowe. Dużo zdrowia dla synka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę trzymajcie się cieplutko - zakładki jeszcze powstaną teraz czas możecie spędzać na wspólnym czytaniu bo stosiki imponujące :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że powstają ładne hafciki. Czy to zakładki ? Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, że zaczęte, reszta jakoś pójdzie. Czekam na efekt końcowy.
    Dużo zdrowia dla synka i całej rodziny.
    Bardzo mi przykro, że w Ukrainie ginie tylu niewinnych i nic nie da się z tym zrobić 😥
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko po kolei, zdrowie najważniejsze. Choć teraz wiemy, że jeszcze pokój... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładki zapowiadają się bardzo ciekawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu ciężki czas nastał chyba dla nas wszystkich.
    Życzę zdrówka dla synka, bo to najważniejsze 🥰
    Zakładki zapowiadają się ślicznie, wzorki są piękne!
    Pozdrawiam ciepło 🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężkie czasy, wszyscy mamy jakieś swoje problemy, troski mniejsze - większe, to jeszcze globalnie jest dramat. Mam nadzieję, że lekarz trafił z antybiotykiem i synek ma się już lepiej:) Zakładki będą piękne! Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żyjemy w dziwnych czasach,dziwnych...
    Mam nadzieję,że z synkiem już dobrze ?
    Całkiem spora różnorodność wśród książek.Zakładki będą śliczne, ja ostatnio jak widziałaś tylko papierowe.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudny czas, a jak dojdzie jeszcze strach o zdrowie dziecka, to już wogóle. Mam nadzieję, że jest lepiej. I że Wasi znajomi są bezpieczni. A rękodzieło zawsze jest dobrym sposobem na oderwanie myśli. Piękne będą te zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrówka dla maluszka:-)) Oby szybko świat wrócił do dawnego porządku bo ciężko jest się na czymkolwiek skupić.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń