środa, 10 lutego 2021

podsumowanie tygodnia 01-07.02.2021r.

 Cóż to był za niesamowity tydzień. Dwa wyjazdy jednodniowe, mnóstwo nauki (hihi, jednak jeszcze nie zardzewiałam i całkiem w sensownym czasie przyswajam wiadomości).

Udało mi się też przeczytać trzy książki:

- Mankell Henning: „Grząskie piaski” – autobiografia znanego autora kryminałów. Niestety ze smutnym początkiem i końcem. Przemyślenia niektóre bardzo ciekawe. Jednakże sama postawa Mankella dot. partnerek, dzieci itp. zasmuciła mnie i zniesmaczyła co nieco.

- Grzebyk Magda: „Cudne manowce: Wszystko, co w Polsce najlepsze” – wspaniałe miejsca do odwiedzenia w Polsce. Troszkę się czyta jak o innym świecie, bo teraz przez rok nawet nie mogliśmy pomyśleć o takich wyjazdach, swobodzie, restauracjach itp. Jednak autorka „na pocieszenie” zamieściła również rozdział z ciekawymi przepisami kulinarnymi.

- Starnone Domenico: „Sznurówki” – powieść depresyjna – tak w skrócie mogłabym ją określić. Autor, prywatnie mąż autorki Ferrente, opisuje rodzinę, która przeszła przez traumę rozstania, zdrady, wyrzutów. Jednak nie sam ten fakt był najgorszy, tylko to jakie skutki późniejszych decyzji ponieśli Aldo, Vanda i ich dwójka dzieci.

Udało mi się przygotować aż jedną ascetyczną urodzinową kartkę dla taty:

Nożyki do cięcia papieru z poprzedniego postu sprawują się rewelacyjnie. Bardzo dobrze się nimi przecina papier. Hihi i mimo kiepskiego zdjęcia, kartka jest prosto wycięta :)

Zakupów w poprzednim tygodniu nie poczyniłam, doszły jedynie do mnie kolejne części Autobiografii Chmielewskiej, "Wszystko czerwone" i "Bułgarski bloczek".

Spokojnej nocy!

32 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka :)
    "Wszystko czerwone"-czytałam i mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam, nawet kilka razy, ale mój egzemplarz pożyczyłam i nie wrócił do mnie, więc kupiłam raz jeszcze.

      Usuń
  2. No ja to z Chmielewskiej chyba już wyrosłam. Kiedyś ją namiętnie czytałam i miałam wszystkie jej książki które wydała. Ale to było jak nic z 10 lat temu. Ale czasem wracam do jej książek. Tydzień obfity w wydarzenia i trzy książki to doskonały wynik. Karteczka wyszła super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal kartki bardzo proste w formie, ale muszę przyznać, że używanie maty i nożyków bardzo ułatwiło ich robienie :)

      Usuń
  3. To teraz czas na wspólne świętowanie z dziadkiem :)
    Udanego kolejnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, jeszcze dwa tygodnie do świętowania z dziadkiem, ale chciałam mieć gotową kartkę, bo gdyby mi totalnie nie wyszła, to zdążyłabym jeszcze popróbować lub kupić gotową.
      Uściski

      Usuń
  4. Moja ulubiona książka Chmielewskiej :-) "Wszystko czerwone" :-) Wracam do niej co jakiś czas :-)
    Fajna kartka ;-)
    pozdrawiam Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, jaka urocza kartka dla Taty. A wyjazdy, nawet jednodniowe to fajna odskocznia od codzienności.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubiłam jeździć i teraz też lubię, jednak z synkiem podróż jest nieco trudniejsza, a gdy zostaje z dziadkami, to znowu ja się zastanawiam co ten mój ananas wymyślił :)
      Uściski

      Usuń
  6. Prosta ta karteczka ale niezwykle urokliwa i sercem tworzona:) Tata na pewno będzie szczęśliwy. Serdeczności Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa wyjazdy, udane czytelnictwo i sympatyczna karteczka, to wspaniały tydzień!!! Moc uścisków zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie różnorodne dni :) Uściski Alinko

      Usuń
  8. Książek nie czytałam, ale karteczki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli tydzień udany:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancka kartka. Mnie udało się ostatnio wyskoczyć na weekend do mamy, co za radość ze spotkania... i od razu podładowane "akumulatorki" Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mankiel nie zachwycił mnie nawet jako pisarz,więc to chyba idzie w parze,życie prywatne i zawodowe:))zaciekawiłaś mnie "Cudnymi manowcami":)skojarzyła mi się ze Starym dobrym małżeństwem i Bieszczadami:)))muszę poszukać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne manowce to taki przewodnik po mało znanych agroturystykach.
      Buziaki

      Usuń
  12. Miałaś naprawdę pozytywnie wykorzystany tydzień kochana:)
    Dobra lektura , odwiedziny u najbliższych i piękna kartka, którą powstała :)Jest powód do zadowolenia:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Ciebie kochana podziwiam za tę pasję czytania!! U mnie w rodzinie takim molem książkowym jest mój tato :). Karteczka super! Najważniejsze, że z serca robiona co widać :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie robię na siłę, bo tak nie lubię, więc co robię - to z serca :) Buziaki

      Usuń
  14. Cudowna karteczka Kasiu, a i widzę, że w ogóle dużo się u Ciebie dzieje.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dużo :) Ale najwięcej nauki.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Wspaniała karteczka i ciekawe przeczytane druga mnie zainteresowała ;) Tydzień udany a jak miniony :)
    pozdrawiam buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było mi się zabrać za kolejny post, ale jest :)

      Usuń
  16. Wspaniala karteczka i znow ciekawy zestaw ksiazek do zanotowania. Chetnie bym przeczytala autobiografie Chmielewskiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń