niedziela, 1 marca 2020

Podsumowanie czytelnicze lutego 2020r. - zabawa z Misiowym Zakątkiem


Podsumowanie zabawy u Czarnej Damy z Misiowego Zakątka


W lutym należało przeczytać książki, które posiadały:
F - imię lub nazwisko autora książki
Z - tytuł
W - na okładce

W ciągu tego miesiąca udało mi się przeczytać:

1. Anne-France Dautheville: "Sekrety roślin: Przyroda uchyla rąbka tajemnicy"

F – France [?]
Z - -------
W - -------

2. „501 wielkich pisarzy”

F - --------
Z - --------
W – włosy, wargi, wzrok

3. Magdalena Majcher: „Dzień, w którym cię poznałam”

F - -------------
Z - -------------
W –włosy (dziewczyna ma blond włosy widoczne między czapką a szalikiem)

4. Jasvinder Sanghera: „Zhańbiona”

F - -----------
Z - Zhańbiona
W - włosy, wargi

5. Anna Fryczkowska: „Sześć kobiet w śniegu (nie licząc psa)”

F - Fryczkowska
Z - ------------
W ------------

6. Anthea Turner: „Perfekcyjna pani domu”

F - -----------
Z - ----------
W – wiśnia, wzorek (na paterze)

7. „Zakochaj się we mnie”

F - -----------
Z - Zakochaj
W – włosy (bardzo widoczne na ręce męskiej)

8. Rachel Swaby: „Upór i przekora: 52 kobiety, które odmieniły naukę i świat”

F - -----------
Z - ----------
W – wzór, wzorek

9. Ewa Zawistowska: „Dziadek Władek: O Broniewskim, Ance i rodzinie”

F - -----------
Z - -----------  
W – Władysław, włosy, wargi, wstążka (kokarda na włosach),  

10. Monika Borys: „Polski bajer”

F - -----------
Z - ----------
W – wieszak na ubranie

11. Iwona Kienzler: Windsorowie

F - ----------
Z - ----------
W – Wallis Simpson (kobieta na dole okładki z włosami zaczesanymi do góry), Windsorowie, wieże, waluta (pieniądze, monety)

12. Michał Olszewski: „Zapiski na biletach”

F - -----------
Z - Zapiski
W - -----------

13. Anna Onichimowska: „Zupa z gwoździa”

F - ----------
Z - Zupa
W - ---------

14. Jean-Paul Didierlaurent: "Lektor z pociągu 6:27"

F - -----------
Z - ----------
W - wagon

15. Krzysztof Strycharski: „Moja żona tramwajarka”

F - -----------
Z - ----------
W – włosy, wargi

16. Michał Rusinek: „Zaklęcie na W”

F - -----------
Z - zaklęcie
W - ----------

17. Katarzyna Nosowska: „A ja żem jej powiedziała”

F - ----------
Z - ----------
W – włosy, wargi

12 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem ilości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość nieważna, ważne, że większość mi się bardzo podobała lub przyjemnie mi się czytało :) Aż dziw, że trafiam na tyle dobrych książek i nie mam powodów do marudzenia.

      Usuń
  2. Zaszalałaś;) Brawo, piękny wynik!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, na studiach to dopiero czytałam szalone ilości :) Uwielbiam czytać, dużo gatunków jest dla mnie interesujących, lubię też oglądać nowości wydawnicze i notować sobie ciekawe tytuły.

      Uściski :)

      Usuń
  3. O rany, Ty chyba nic nie robisz tylko czytasz? :) Niezły wynik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu szybko czytam :) No i nie oglądam tv.

      Usuń
  4. Fajne, różnorodne tytuły :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłam wcześniej cię znależć,dopiero przez odnośnik u Czarnej Damy w komentarzach. Nie masz odnośnika do bloga na profilu.
    Chciałabym tak szybko czytać :) Czy ksiażka o Broniewskim jest interesująca? ciekawi mnie również Onichimowska .W zasadzie żadnej z podanych nie czytałam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka o Broniewskim naprawdę bardzo interesująca, tym bardziej, że jego wnuczka pisze nie tylko o tym co sama pamiętała, ale też udostępniła i są kopie w książce pocztówek, liścików - dla mnie szalenie ciekawa biografia.
      Onichimowskiej książka jest troszkę dziwna, ale jak przetrwasz pierwsze 50 stron, to później wciąga jak kryminał.
      A co do samego mojego bloga- po prostu nie potrafię sobie z tym poradzić, ani z paskami bocznymi, ani z info o mnie.

      Usuń
  6. łał ale piękny wynik znam tylko 2 a może aż dwie haha ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego lubię podsumowania i różne zabawy blogowe, bo tyle różnych ciekawych tytułów można podejrzeć :)

      Usuń